Škoda Vision E prvič v Sloveniji

Matej Jurgele
Prvič v Sloveniji: Škoda Vision E

Vsi modeli Škoda bodo v prihodnje omogočali lokalno brezemisijsko vožnjo, ponašali se bodo z velikim dosegom, enostavnim načinom polnjenja in odlično gospodarnostjo. Že za modelsko leto 2019 je predvidena uvedba modela Škoda Superb s priključno-hibridnim pogonom. Leta 2020 bo nato na trg prišel prvi izključno električno gnani model. Ta se bo močno zgledoval po Škodi Vision E, ki je bila premierno predstavljena tudi v Sloveniji .

 Škoda Vision E je bila premierno predstavljena v Sloveniji.

Pri Škodi na osnovi koncernske platforme MEB razvijajo lastne avtomobilske koncepte z izključno električnim pogonom. V prihodnosti bo voznik lahko na vozilo prenesel čedalje več nalog, ki jih opravlja pri vožnji. Električna vozila, ki jih razvija Škoda, imajo ustrezno osnovno arhitekturo, da bodo te srednje- in dolgoročno razpoložljive funkcije lahko integrirane v njihovo elektroniko.

Škoda Vision E

Na avtomobilskem salonu IAA 2017 je Škoda predstavila svojo prvo konceptno študijo z izključno električnim pogonom. Škoda Vision E omogoča avtomatizirano vožnjo 3. stopnje. Dizajn študije Škoda Vision E zaznamujejo svojstvene značilnosti Škodinega novega oblikovalskega pristopa za električna vozila. Izstopajo protismerno odpiranje vrat in štirje vrtljivi individualni sedeži. Zunanjih ogledal ni več – dogajanje v okolici avtomobila namreč spremljajo kamere in sliko prenašajo na zaslone. Škoda Vision E poleg tega nima B-stebričkov, kar potnikom daje občutek večje prostornosti. Sprednji del je še bolj izpopolnjen in izrazno še močnejši. Značilno Škodini so izjemna prostornost, sodobni asistenčni sistemi in številne domiselne, "simply clever" rešitve.

Nekaj pomembnejših lastnosti vozila Škoda Vision E:

Pogon:

Dva elektromotorja s sistemsko močjo 225 kW (306 KM)
Pogon na vsa štiri kolesa
Akcijski radij do 500 kilometrov
Najvišja hitrost 180 km/h

Asistenčni sistemi in avtonomna vožnja:

Asistenca za zastoje avtomatsko zavira in pospešuje
Možna je avtomatizirana vožnja 3. Stopnje
Car Park Autopilot najde parkirna mesta
Inteligentno parkiranje – vozilo si zapomni in poišče voznikove preferirane parkirne položaje
Vozilo komunicira z drugimi udeleženci v prometu, drugimi vozili in infrastrukturo

Koncept prikazov in upravljanja:

Upravljanje z gestami in glasovno upravljanje
Funkcija za sledenje očem Eye Tracking in sistem za zaznavanje utrujenosti voznika Driver Alert

Škoda Connect:

Kapacitivni zasloni na dotik s Škodinim steklenim dizajnom
Z dostopno točko za WLAN in modulom LTE so potniki lahko nenehno v stiku s svetom

Foto: Matej Jurgele

Fotogalerija

Prvič v Sloveniji: Škoda Vision EPrvič v Sloveniji: Škoda Vision EPrvič v Sloveniji: Škoda Vision EPrvič v Sloveniji: Škoda Vision EPrvič v Sloveniji: Škoda Vision EPrvič v Sloveniji: Škoda Vision EPrvič v Sloveniji: Škoda Vision EPrvič v Sloveniji: Škoda Vision EPrvič v Sloveniji: Škoda Vision EPrvič v Sloveniji: Škoda Vision EPrvič v Sloveniji: Škoda Vision EPrvič v Sloveniji: Škoda Vision EPrvič v Sloveniji: Škoda Vision E

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Anja Mrevlje, priporoča