Novi trgovini BOSS in HUGO v Europarku

Helena Peterlin 18.11.2022
dsc01389

Priljubljeni BOSS slovi po moških oblekah, ki so sešite z natančnostjo ter delujejo uglajeno in dovršeno. Poslovni slog zaznamujejo edinstveni kroji in materiali, ki zadovoljujejo najvišje kakovostne standarde. Poleg poslovnih oblačil ponujajo tudi klasična oblačila, oblačila za sproščen videz ter večerna oblačila, obutev in modne dodatke.


Tudi v jesensko-zimski kampanji  nadaljujejo sodelovanje  s priljubljenimi svetovnimi zvezdniki - vrhunsko manekenko in zvezdnico resničnostnega šova Kendall Jenner, mednarodno TikTok zvezdo Khaby Lame, italijanskim teniškim igralcem  Matteo Berrettinijem, ameriškim reparjem Future, nemško tekačico Alice Schmidt, korejskim igralcem in pevcem Lee Min-ho, ter britanskim bokserjem Anthony Joshua


Prvič v zgodovini pa se je BOSS kampanji jesen/zima 22 pridružila tudi legendarna britanska manekenka Naomi Campbell

Blagovna znamka HUGO ostaja zvesta svojemu konceptu drzne mode, ponuja pa kakovostne modne kose ženskih in moških oblačil, obutve in modnih dodatkov. Namenjena je vsem tistim, ki si upajo izstopati in sami pišejo pravila svojega stila.


Z novo kampanjo HUGO ohranja energijo, ki jo je prebudila preobrazba blagovne znamke v začetku leta. Korejsko-ameriški raper Big Matthew in gvajansko-ameriški raper Saint Jhn sta se kot ambasadorja blagovne znamke predstavila že januarja, v kampanji jesen/zima pa se jima je  pridružila še nova ambasadorka,  ameriška manekenka in pevka Selah Marley.

Jožica Brcar, generalna direktorica Magistrat International, Simona Mandl, center manager Europark, Helena Draškovič, Magistrat International

Blagovni znamki BOSS in HUGO sta namenjeni vsem, ki prisegajo na vsestranske modne kose, ki jih odlikuje kakovost in brezčasnost.

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča