7. DIGGIT - intervju Simona Kruhar Gaberšček

CITYLIFE 21.05.2018
Simona Kruhar Gaberšček

Zakaj ste se odločili, da na konferenco o digitalnih komunikacijah povabite tako neobičajno osebo, kot je Neil Harbisson?
Neila sem prvič poslušala na konferenci IT-podjetja SAS v Beogradu, kjer je govoril o tem, kako lahko tehnologija obogati človeško telo in razširi njegove čute. Čeprav je za večino ljudi to še znanstvena fantastika, pa je Neil živi dokaz, da tehnološki razvoj ni nekaj slabega, kar bo pogubno vplivalo na človeštvo, temveč lahko rešuje povsem biološko pogojene probleme in omejitve. Seveda je v tem trenutku to še skrajni primer uporabe tehnologije, a prav zato se nam je zdelo smiselno, da na Diggitu prikažemo eno od možnih prihodnosti človeškega razvoja.

Prvi uradno priznani kiborg na svetu se bo torej na Diggitu posvetil renesansi človeške vrste ...
Tako je. Udeležencem – letos jih prav zaradi njega pričakujemo več kot 400 – bo predstavil svojo, s številnimi preprekami prepleteno zgodbo – od tega, kako je iskal kirurga, ki bi mu v lobanjo lahko vsadil anteno, do neverjetnega dejstva, da mu ta omogoča komuniciranje z mednarodno vesoljsko postajo, saj njegove zaznave zdaj segajo onkraj našega planeta. Skratka, čaka vas 45 minut napetega poslušanja.

A neslutene priložnosti tehnološkega razcveta niso vse, na kar se bodo osredotočili govorci.
Ne, seveda ne. Diggit je v prvi vrsti konferenca, namenjena pregledu aktualnih trendov na področju digitalnega komuniciranja in prikazu dobrih praks slovenskih podjetij, ki so, tudi po mnenju tujih strokovnjakov, zelo napredna pri uvajanju naprednih digitalnih rešitev. Najpomembnejše se nam namreč zdi, da udeležence spodbudimo k razmišljanju, kako lahko že jutri pri svojem delu uvedejo prepotrebne spremembe in spoznajo, da nič ni nemogoče in da tudi majhni vsakodnevni koraki vodijo do velikih premikov.

Ali lahko izpostavite še katerega od govorcev?
Na odru Diggita se jih bo letos predstavilo kar okoli 30. Po predstavitvi estonskega projekta eResidency in najboljših digitalnih praks v Evropi bo Zoran Savin, direktor slovenskega IAB, komentiral trenutno stanje na področju digitalnega oglaševanja v Sloveniji, predstavnika TSmedie Sebastjan Boh in Daniel Fazlić bosta govorila o novih pravilih igre v medijih, Miha Rejc iz iPROM-a pa se bo vprašal, zakaj se še vedno splača vlagati v razvoj aplikacij. Seveda se bomo tudi na Diggitu posvetili priložnostim tehnologije veriženja podatkovnih blokov, saj pri nas tovrstni start-upi in ICO-ji rastejo kot gobe po dežju, prisluhnili pa bomo tudi primerom sodelovanja podjetij Lidl, Renault Nissan in Ford s slovenskimi spletnimi vplivneži. Vmes bomo na podlagi raziskav in analiz družb BCG, IBM, SAS in A. T. Kearney izvedeli, kakšen je digitalni potrošnik prihodnosti, kako umetno inteligenco (p)osvajajo direktorji marketinga in kako z napredno analitiko do boljših odnosov s kupci.

Kateri trendi v digitalnih komunikacijah pa vas osebno najbolj navdušujejo?
Sem zelo radovedna po naravi in kot novinarko me zanima prav vse (no, priznam, vse razen politike). Trenutno mojo pozornost vzbuja vprašanje, v kolikšni meri bomo zaradi pametnih glasovnih pomočnikov, kot sta Applova Siri in Amazonova Alexa, dejansko raje uporabljali glas kot pisano besedo. Zanimivo bo opazovati tudi, kako bodo te tehnologije uporabili oglaševalci za posredovanje personaliziranih sporočil točno določenim potrošnikom.
Fotografije: Črt Piksi


7. DIGGIT
KDAJ: torek, 12. junija 2018
KJE: Gospodarsko razstavišče, Ljubljana
KAJ: prva slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah
diggit.si

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča