6 načinov za boljšo organizacijo časa s pametnim telefonom

Danes si življenja brez svojega pametnega telefona skoraj ne moremo več predstavljati. Vsakodnevno uporabljamo številne aplikacije, ki nam olajšujejo razne opravke in nas kratkočasijo. Pametni telefon pa nam lahko pomaga tudi pri boljši organizaciji časa. Poglejmo si kako.
Nakupovanje
Foto: Unsplash
Pogosto se zgodi, da po prihodu iz trgovine ugotovimo, da smo pozabili kupiti eno ali več stvari. Zapisovanje produktov, ki jih potrebujemo na list papirja pomaga, vendar ima več pomanjkljivosti. Svoj nakupovalni čas bomo bolje organizirali z uporabo ene izmed številnih brezplačnih aplikacij, ki olajšajo naše nakupe. Dober primer je aplikacija Out of Milk, s katero nam mleka zares ne bo nikoli zmanjkalo.
Brezstično plačevanje
Zaradi kopice bančnih kartic in kartic zvestobe včasih svoje denarnice ne moremo niti zapreti. To težavo lahko odpravimo z uporabo ene izmed številnih aplikacij za brezstično plačevanje s pametnim telefonom kot sta Apple Pay in Android Pay. Z njima lahko svoj telefon povežemo s kreditno ali debetno kartico in plačamo v nekaj trenutkih. Na ta način bomo prihranili precej dragocenega časa.
Zapisovanje opravkov
Evernote je ena izmed najbolj popularnih aplikacij za zapiskovanje opravkov. Foto: Pexels
Zapisovanje opravil in urejen urnik sta ključ do dobro organiziranega življenja. S tem, ko seznam opravkov dopolnjujemo in shranimo na pametni telefon, lahko do njega tudi vselej dostopamo, saj se le malokdaj zgodi, da ob sebi nimamo svojega mobilnika. Večina sodobnih pametnih telefonov aplikacijo za zapisovanje opravkov že ima v sistemu.
PREBERITE ŠE: The Focus Journal - dnevni planer za večjo produktivnost
Zaščita gesel
Z uporabo istega gesla za različne račune bomo precej bolj ranljivi za vdore, zato je v elektronskem svetu priporočljivo uporabljati raznovrstna gesla. Ker pa si je množico gesel težko zapomniti, nam pomoč ponuja aplikacija Last Pass. V njej lahko shranimo številna gesla, do njih pa dostopamo le z enim glavnim geslom.
Uskladitev koledarjev
Foto: Unsplash
Ker danes večina izmed nas uporablja več kot en tehnološki pripomoček, včasih ne vemo kje se organizacije sploh lotiti. Z uskladitvijo koledarjev se lahko te težave rešimo. Aplikacije kot so iCalendar, Google Calendar, Gmail in Outlook lahko uskladimo in tako do vseh opravil in dogodkov dostopamo iz pametnega telefona, tablice ali računalnika. Svoj koledar lahko celo sinhroniziramo s koledarji prijateljev, sodelavcev ali družinskih članov.
Shranjevanje dokumentov v oblaku
Izguba dokumentov in slik zaradi pokvarjenih, ukradenih ali izgubljenih elektronskih pripomočkov je za mnoge prava nočna mora. Dobro organizirani ljudje zato svoje datoteke hranijo na več mestih. Poleg zunanjega diska je priporočljiva tudi hramba v oblaku, kot sta Google Drive in Dropbox. Hkrati bomo lahko tako do pomembnih dokumentov iz svojega pametnega telefona lahko dostopali kadarkoli in kjerkoli.