Aero se je vrnil v velikem slogu

Aero, priljubljeno tradicionalno slovensko podjetje, je obrnilo nov list v svoji bogati zgodovini, saj so na prodajne police poslali nov portfelj izdelkov, prvi pod okriljem novega avstrijskega lastnika Brevillier Urban&Sachs, znanega po legendarni znamki Jolly.
Nove izdelke je Aero, katerega pogonska sila je celjsko invalidno podjetje AERO Ida, predstavil na tiskovni konferenci v Citycentru Celje. Kot prvi so nove barvite novosti lahko preizkusili otroci na ustvarjalnih delavnicah.
Nov portfelj Aero izdelkov vključuje visokokakovostne in za otroke povsem varne tempere, barvice, flomaste, voščenke, krede, šilčke in druge izdelke v tradicionalni rdeči embalaži. Vsi zadoščajo evropskemu certifikatu za varnost igrač EN71, tako strogemu, da lahko otrok krede AERO celo zaužije.
Novi lastnik sicer načrtuje, da bodo izdelki AERO osvojili tudi Nemčijo in ZDA. In ti načrti bi lahko za tradicionalno slovensko znamko, ki je z nami že od leta 1946, pomenili veliko prelomnico na poti do svetovnega uspeha.