Balenciaga lansirala nakupovalno vrečko vredno 900 evrov

Po tem, ko je Balenciaga na trg lansirala torbo, ki spominja na ikeino nakupovalno vrečo, vredno 2000 evrov, je tokrat kreativni direktor Demna Gvasalia kupcem ponudil novo estravagantno modno presenečenje.
Zdi se, da ima vsak izdelek tudi svojega kupca, saj je temu vodilu sledil tudi kreativni direktor modne hiše Balenciaga, ki je s svojim oblikovalskim timom zasnoval preprosto nakupovalno vrečko, ki pa se na prvi pogled ne razlikuje od tistih iz klasičnih trgovin. "Inovacija", ki na prvi pogled močno spominja na običajno papirnato nakupovalno vrečko je narejena iz usnja s prav tako usnjenimi ročaji. Nakupovalno vrečko si lahko privoščimo v francoski trgovini z oblačili Colette, zanjo pa bomo odšteli okoli 900 evrov. Če je vredna nakupa pa preverite sami!
Za Balenciagino nakupovalno vrečko bomo odšteli okoli 900 evrov.