Instagram bo postal spletna trgovina

Instagram, priljubljeno družbeno omrežje, je svojo aplikacijo nadgradilo z novo funkcijo. V tem tednu bodo nekatere blagovne znamke oblačil lahko svoje izdelke ponudile in prodajale tudi preko Instagram aplikacije.
Instargram bo tako določeni blagovni znamki omogočil, da na svoji fotografiji označi do pet izdelkov, uporabniki pa bomo lahko le s klikom na označen izdelek prejeli več informacij o izdelku in ceno. Oznaka bo izgledala tako kot oznake drugih profilov, le-ta pa bo vodila do funkcije "Buy Now" in uradne spletne strani blagovne znamke, kjer bomo željeni izdelek tudi kupili. Trenutno dvajset ameriških blagovnih znamk še testira novo funkcijo, med prvimi pa jo bodo lahko uporabljali Levi's, J. Crew, Michael Kors, Abercrombie & Fitch, Macy's, Coach in Tory Burch. Instagram bo z novo funkcijo tako pridobil še več novih uporabnikov, blagovnim znamkam pa omogočil nov prodajni kanal.
Kako bo izgledal nakup preko Instagrama si oglejte v priloženem videu.