SEMPL - znani so dobitniki nagrad Sempler za leto 2016

Zaključila se je že 18. konferenca medijskih trendov, SEMPL, katere se je udeležilo rekordno število udeležencev. Najvišja nagrada letošnjega tekmovanja za najboljše medijske strategije leta Sempler, je letos pripadla akciji "Laško Dvoboj", ki jo je za Pivovarno Laško Union ustvarila agencija LunaTBWA.
Na tekmovanju za medijske nagrade Sempler so podelili osem zlatih nagrad in veliko nagrado. Velikega Semplerja za najboljšo medijsko strategijo je dobila slovenska kreativna agencija LunaTBWA za akcijo "Laški Dvoboj", kjer sta se igralca Boris in Sebastian Cavazza, z rimami borila za zadnjo steklenico piva v seriji televizijskih, spletnih oglasov in spletnem mestu dvoboj.si.
V kategoriji inovativna uporaba komunikacijskega kanala je zlato nagrado prvič prejela akcija iz Bosne in Hercegovine s projektom "Muzej javnih naročil", ki je nastal v agenciji Via Media.
Slovenska agencija Grey je dobila kar dve zlati nagradi za akcijo "Modrček z rakom", ki jo je ustvarila za blagovno znamko spodnjega perila Palmers v kategoriji najboljša izkustvena akcija in v kategoriji najboljši novi medij/medijski format.
Na večerni slovesnosti po koncu prvega dne 18. konference medijskih trendov SEMPL sta bili podeljeni še dve posebni nagradi TOP SEMPL. Nagrado za medijskega menedžerja leta 2016 je dobil Marko Kolbl, direktor Europlakata in ustanovitelj Hitradia Center in Rock Radia, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti pa je dobila Juna Neubauer, medijska planerka v agenciji Grey Ljubljana.
Dogajanje prvega dne SEMPLa dne si poglejte v priloženem videu:
Vsi dobitniki nagrad Sempler za leto 2016:
Veliki Sempler 2016: LAŠKO DUEL, Pivovarna Laško Union, LUNA\TBWA, Slovenija
Strateška uporaba medijskega spleta: LAŠKO DUEL, Pivovarna Laško Union, LUNA\TBWA, Slovenija
Inovativna uporaba komunikacijskega kanala: The Museum of Public Procurement, USAID BIH, Via Media, Via Media, BIH
Najboljša ciljana akcija: Scratch with a reason, Ožujsko pivo, BBDO Zagreb, Hrvaška
Najboljša izkustvena akcija: Cancer bra, Palmers, Grey, Slovenija
Najboljša izraba digitalnega okolja: Wing of Love, Jamniva, Imago Ogilvy, Unex, Hrvaška
Najboljša akcija na družabnih omrežjih: Fanta Yasserstain Case, The Coca-Cola Company, Universal Media / Executive Group, Srbija
Najboljša uporaba mobilnega okolja: Mobilna aplikacija DRAJV, Zavarovalnica Triglav, Grey, Slovenija
Najboljši novi medij / medijski format: Cancer bra, Palmers, Grey, Slovenija