Ekskluzivno: Bili smo na drugem rojstnem dnevu DNA Whitening - razkrivamo vse podrobnosti
DNA Whitening, vodilna blagovna znamka na področju kozmetičnega beljenja zob, je z ekskluzivnim praznovanjem in dvodnevnim dogajanjem v Hotelu Lone, Rovinj obeležila svojo drugo obletnico. Od ustanovitve je DNA Whitening hitro postalo zaupanja vredno ime, znano po svojih inovativnih, učinkovitih in varnih rešitvah za beljenje zob.
Z zavezanostjo k zagotavljanju ne samo lepih nasmehov, ampak predvsem zdravih, pa DNA Whitening že od samega začetka sodeluje z blagovno znamko Curaprox, ki velja za vodilno na področju ustnega zdravja in higiene. "Lep zob je predvsem zdrav zob, zdravi zobje pa naredijo lep nasmeh."
Maša Matavš, ustanoviteljica in lastnica blagovne znamke DNA Whitening, foto Nejc Pernek
"Navdušeni smo, da sama že deset, v taki obliki pa dve leti pomagam ljudem doseči bolj bel in samozavesten nasmeh, ki si ga zaslužijo", je dejala Maša Matavš, ustanoviteljica. "Naše poslanstvo je omogočiti cenovno dostopno beljenje zob, ki pa je v prvi vrsti predvsem varno za zobe in sklenino. Neinvazivno in brez stranskih učinkov. V zadnjih dveh letih smo bili priča neverjetni rasti in podpori naših strank. Zato bi se ob tej priložnosti zahvalila vsem, ki nam zaupate svoj nasmeh." Ambasadorji blagovne znamke DNA Whitening, foto Nejc Pernek
Dogodek je požel veliko naklonjenosti na družbenih omrežjih, mi pa razkrivamo vse podrobnosti organizacije. Zasnovan je bil kot potovanje, ki je povezalo najbolj znane vplivneže in novinarje. Zanimivo je, da so dekleta vedele le končno destinacijo. Vse ostalo pa je bilo presenečenje.
Maša Matavš, Pika Zrim, Tjaša Kokalj Jerala, Tajda Lah, foto Nejc Pernek
Dogodek, ki je bil organiziran v Rovinju, je trajal dva dni, v katerih so gostje imeli priložnost skozi različne aktivnosti izkusiti življenjski slog in sporočilo DNA Whitening. Ekipa se je skupaj s sodelavci zadnjih šest mesecev trudila za organizacijo in zagotavljanje nepozabne izkušnje.
Ambasadorji, foto Nejc Pernek
Ob prihodu so prevzeli najnovejše avtomobile znamke MG, s katerimi so se odpravili na obalo, v prelep ambient restavracije Capra, kjer so doživeli posebno gastronomsko doživetje. Ob prihodu v Hotel Lone je bila organizirana Curaprox delavnica, kjer so se udeleženci zabavali, skrbeli za svoje zobe, hkrati pa pridobili znanje o ustrezni ustni higieni.
Karolina Marolt, Curaprox, Maša Matavš, DNA Whitening, Katarina Petrović, Curaprox, foto Nejc Pernek
Maša Matavš, ustanoviteljica in lastnica blagovne znamke DNA Whitening, foto Nejc Pernek
Posebej bi izpostavili večerjo, ki je zaključila dogodek s praznovanjem 2. rojstnega dne. Elegantne obleke, ki so jih gostje nosili, so se odlično vklopile v ambient hotela, ki je znan po svoji elegantni zasnovi.
Maša Matavš, foto Nejc Pernek
foto Nejc Pernek
Drugi dan se je začel z uro jutranje telovadbe v športnih oblačilih SWY. Sledil je bogat zajtrk in razvajanje v hotelskem wellnessu Grand Park Hotel Rovinj.
Maša Matavš, DNA Whitening, Petra Parovel, SWY, foto Nejc Pernek
foto Nejc Pernek
Vse udeležence so pričakali darilni paketi blagovnih znamk Curaprox, Swy, Samsonite, Clinique, Estee Lauder, Pupa Milano, Milani, Women'secret, Bruno Banani, Vitaminwell in Notus.
Tajda Lah, Alja Perne, foto Nejc Pernek
Rebecca Gliha, foto Nejc Pernek
foto Nejc Pernek
Mogoče te zanima tudi?
preberi povezane vsebine