Najboljši lepotni podcasti

Klavdija Rupar 15.03.2021
pexels-photo-2253832

Danes vam bomo predstavili nekaj lepotnih podcastov, ki bi jih morali poslušati vsaka lepotna navdušenka.

Beyond The Beauty
Beyond The Beauty podcast vodi Bobbi Brown, lepotna gurujka, ki je leta 2016 po 25 letih zapustila znamko z njenim imenom. Ne gre za povsem tipični podcast, ampak v svojih epizodah govori tudi o lepotnih stigmah, kot je npr. izguba las. Obenem pa je zanimiv tudi za vse lepotne navdušenke, ki bi želele začeti svojo lepotno znamko, saj v njem deli nasvete, kako zgraditi podjetje in kako to vpliva na vaše življenje.Foto: pexels

Fat Mascara
Fat Mascara je nagrajen podcast, ki ga vodita dve poznani novinarki: Jessica Matlin lepotna direktorica pri ameriški reviji Harpers Bazaar in Jennifer Sullivan, lepotna novinarka pri revijah Marie Claire, Elle in Oprah Magazine. V podcastu govorita o zadnjih lepotnih trendih, tudi tistih malo bolj norih, razkrivata, katere znamke in izdelki so vredni nakupa in v kaj vse je potrebno investirati na področju nege kože, las in ličil.

Full Coverage
Full Coverage je lepotni podcast, v katerem prav nobena tema ni prepovedana - od lepotnih operacij, do vbrizgavanja botoksa in lepotne raznolikosti. Vodita ga profesionalna umetnica llčenja Harriet Hadfield in lepotna obsedenka Lindsey Kelk (tudi precej znana angleška pisateljica), v njem pa predstavljata tudi različne goste z lepotnega področja.Foto: pexels

Goop Podcast
Ustanoviteljica Goopa Gwyneth Paltrow in urednica Elise Loehnen vodita Goop podcast, v katerem se teme vrtijo okoli lepote, zdravja, telovadbe in čuječnosti. V eni izmed epizod sta gostili celo Oprah, v času pandemije COVID-19 pa sta k pogovoru povabili psihiatra Jamesa Gordona, s katerim sta diskutirali, o tem, kako se spopadati s stresom.

Breaking Beauty
Breaking Beauty je podcast, ki je nastal izpod rok dveh kanadskih lepotnih urednic, Jill Dunn in Carlene Higgins. V njem predstavljata poglobljene intervjuje z ustanovitelji lepotnih znamk, kako sploh uspeti v lepotnem svetu, na vsake dva tedna pa imata tudi prav poseben šov z naslovom #THEGLOWDOWN, v katerem klepetata o novih izdelkih in trendih z ljudmi, ki prihajajo iz lepotne industrije.Foto: pexels


Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča