Kaj vse moramo vedeti preden se odločimo za svoj posel

Klavdija Rupar 05.05.2019
Foto: Unsplash

Ste naveličani svoje službe? Imate dovolj šefa, sodelavcev in ne vidite več smisla v tem kar počnete? Se že nekaj časa poigravate z mislijo, da bi odprli svoje podjetje ali se lotili svojega posla? Potem imamo za vas nekaj nasvetov, ki vam bodo pri tem pomagali.

Poiščimo idejo

Preden se lotimo svojega podjetja ali posla, je pametno, da najdemo nekaj povsem novega, unikatnega in takšnega, kar nas bo zanimalo. Dejansko je to najtežji del in največkrat se pri ljudem zatakne pri tem koraku. Dobro premislimo, v čem smo dobri, kaj nas zanima in o tem povprašajmo tudi ljudi okoli sebe.

Načrtujmo kratkoročne in dolgoročne cilje

Lahko so to kvantitetni cilji ali pa nekaj kar je bolj odprto, ko dobimo idejo, je pametno, da si zapišemo cilje oz. kaj si želimo doseči v svojem poslu oz. podjetju.

Foto: Pixabay

Zberimo ekipo ljudi, s katerimi bi radi delali

Kako je videti naša ekipa? Koliko ljudi potrebujemo, da začnemo s svojim podjetjem? Povprašajmo ljudi, ki imajo svoj posel ali podjetje, naredimo zapiske in začnimo računati, koliko jih potrebujemo. Ko imamo ekipo pa skupaj naredimo strategijo in se povežimo kot ekipa.

Ustvarimo močno identiteto znamke

Močna identiteta znamke je glavna stvar uspešnega posla ali podjetja.

Foto: Unsplash

Dogovorimo se o pogodbah in delu

Z vsemi, s katerimi sodelujemo, se pogovorimo o cenah, o času, ki ga imamo za pripravo in o tem, kakšna pričakovanja imajo od nas. Zavedajmo se svoje vrednosti.

Ustvarimo procese in rutine, ki nam bodo prinesli dolgoročen uspeh

To je izredno pomembno zato, ker veliko podjetij na začetku nima težav. Težave se pokažejo, čez nekaj časa, ko prvo navdušenje mine in če ne bomo imeli dolgoročnih načrtov, se to hitro lahko zgodi.

Foto: Unsplash

Investirajmo sami vase

Začnimo hoditi na delavnice, izobraževanja, ves čas se učimo novih stvari. Tako bomo vedno imeli nekaj novega za pokazati, v stvareh, ki jih že znamo pa bomo vedno boljši.

Izbor urednika

Spletni urednik, Anja Mrevlje, priporoča