Svet smo ljudje. In dober marketing …#2

Anja Mrevlje 30.11.2016
Svet smo ljudje. In dober marketing …#2

Islandski ''Gudmundur''

V državi na severu Evrope, kjer živi le 329.000 prebivalcev, kar 4.000 moških in žensk nosi ime Gudmundur. V želji, da bi otoško državo in njene prebivalce čim bolj domiselno in osebno predstavili svetovni javnosti, si je islandska turistična organizacija leta 2015 zamislila prvi človeški spletni brskalnik, ki ga oglašujejo pod imenom #AskGudmundur. Izbrali so namreč sedem prostovoljcev z različnih delov Islandije, ki osebno odgovorijo na vsa vprašanja morebitnih obiskovalcev Islandije. Tako lahko namesto ''googlanja'' radovedneži neposredno povprašajo Gudmundur na primer o hrani, temperaturi, običajih, aktivnostih itd. Islandska turistična organizacija je kampanjo lansirala na Twitterju, zanjo pa je posnela vrsto oglasov, ki so poželi veliko navdušenje tudi po svetu, saj se strokovnjaki z vsega sveta strinjajo, da turistični marketing potrebuje bolj oseben in avtentičen pristop k potencialnim popotnikom.

Foto: Inspired by Iceland.

100-odstotno čista Nova Zelandija

Od leta 1999 se Nova Zelandija predstavlja s sloganom 100-odstotno čista (100% pure). Čeprav osnovni slogan nenehno dopolnjujejo, sporočilo zelene države na južni polobli ostaja enako: kombinacija aktivnosti, pokrajine, ljudi in kulture ponuja edinstveno doživetje in to doživetje se imenuje 100-odstotno čista Nova Zelandija. V sedemnajstih letih se je Nova Zelandija oglaševala kot 100-odstotna sprostitev, 100-odstotni adrenalin, 100-odstotno dobrodošli, najbolj odmevna pa je bila prav gotovo kampanja 100-odstotni srednji svet, ki se je nanašala na turistični bum, ki ga je država doživela po uspehu filmov Gospodar prstanov in Hobit. Filme so namreč snemali na kar 150 različnih lokacijah na severnem in južnem otoku, kar je bil pravi blagoslov za turizem, ki se je še dodatno razcvetel tudi s pomočjo oglasov, v katerih so glavno vlogo igrali elfi in hobiti.

PREBERITE ŠE: Svet smo ljudje. In dober marketing …#1

Foto: New Zealand Toursit Board.

Veverica iz Kanade

Gorski športni center Banff je tipični primer, kako lahko nenavaden dogodek, ki postane spletna senzacija, postane del zelo uspešne oglaševalske akcije. Leta 2009 sta namreč zakonca Brandts iz ZDA ob jezeru Minnewanka v kanadskem Narodnem parku Banff v Alberti želela posneti fotografijo s samosprožilcem. Med poziranjem in čakanjem na samosprožilec pa je pred fotoaparat priskakljala veverica in radovedno pogledala v objektiv ravno v trenutku, ko se je sprožila kamera. Rezultat je bila prikupna fotografija z veverico v ospredju, ki sta jo zakonca poslala na National Geographic, od tam pa se je slava razširila po spletu in svetovnih medijskih hišah. Lokalna turistična organizacija je prigodo izkoristila in začela oglaševalno akcijo, katere glavna zvezda je bila veverica, pojavile so se aplikacije, s pomočjo katerih so uporabniki lahko veverico dodali k svojim fotografijam, celo spletne strani in Facebook stran, rezultat pa je bil več kot 82 milijonov fotografij z veverico iz Banffa, ki so se pojavile v različnih družbenih medijih.

Besedilo: Jasmina Dvoršek

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča