Domača predstavitev: Peugeot 508

Novi Peugeot 508 je pridobil bolj kompaktno in nižjo zgradbo, prenovljen dizajn zunanjosti z bolj ostrimi in mišičastimi linijami ter notranjost, s sedaj že znanim konceptom armaturne plošče Peugeot i-Cockpit. Prav tako je izboljšana lega na cesti, prenovljeni motorji, in številne tehnologije pa ga umeščajo v avtomobilski segment D in obenem odpirajo prodor znamke Peugeot na trg vozil višjega cenovnega razreda.
Spreminjajoči koncept v spreminjajočem segmentu
Klasični evropski trg petvratnih limuzin avtomobilskega segmenta D se po več kot enem celem desetletju upada v zadnjih štirih letih sooča s stagnacijo. Limuzine za daljša potovanja se soočajo s pritiskom raznolikih preferenc kupcev in dizajnov, zlasti s strani trga športnih terenskih vozil, tako da preboj uspeva izključno proizvajalcem premium vozil z raznoliko ponudbo in vse bolj izrazno identiteto. Oblikovalci znamke za novega Peugeota 508 zastavili povsem jasne ambicije: preiti s klasične štirivratne karoserije s pokrovom prtljažnika na zgradbo petvratne limuzine/kupeja tipa fastback.
Drzen dizajn
Na prvi pogled novi Peugeot 508 pritegne poglede z izraznostjo in dinamično obliko. Vozilo je nizko, v višino meri komaj 1,40 m in se ponaša s tekočimi in aerodinamičnimi linijami po zgledu "kupeja". Prednji del bo s svojo obliko pridobil prepoznavnost na cesti. Okrasna maska v podobi šahovnice je umeščena med prednjima žarometoma Full LED, ki sta nastala neposredno po zgledu zadnjega konceptnega vozila znamke. Z logotipom leva na sredini okrasne maske in oznako "508" na nosu pokrova motornega prostora, izkazuje poklon svojima predhodnikoma, Peugeotu 504 in Peugeotu 504 coupé. S profila razkriva uravnovešeno razmerje s smelimi oblikovalskimi značilnostmi. Linija strehe je nizka, napeta in neprekinjena, po zgledu oblikovnih potez razreda premium. Vozilo deluje kompaktno in v dolžino meri 4,75 m. Neprekinjene steklene površine dodatno oplemenitijo obliko silhuete in razkrijejo vrata brez okvirja. Na zadnjem pritegnejo pogled tridimenzionalne zadnje luči Full LED. Luči svetijo tako podnevi kot ponoči s prilagodljivo jakostjo.
Potniški prostor, ki ga poveličuje PEUGEOT i-Cockpit®
Novi Peugeot 508 je opremljen z najnovejšo interpretacijo voznikovega mesta Peugeot i-Cockpit. Bistveni sestavni elementi i-Cockpita so kompakten volan, velik 10-palčni zaslon na dotik HD s kapacitivno tehnologijo formata 8/3, instrumentna plošča v višini oči z 12,3-palčnim digitalnim prikazovalnikom visoke ločljivosti. V vozilu najdemo tudi številna odlagalna mesta in to v skupni prostornini kar 32 litrov, ki so razporejena po potniškem prostoru, pa tudi mnoge priključkePanoramsko strešno okno po svoji stilski zasnovi spominja na spojler in zagotavlja visoko osvetljeno notranjost. Za vrhunski Hi-Fi sistem pa se je znamka ponovno obrnila na FOCAL, slavnega francoskega proizvajalca akustičnih sistemov.
Učinkovitost in zmogljivost
Novi Peugeot 508 je pridobil novo generacijo motorjev PureTech in BlueHDi z emisijskim standardom Euro 6.c, ki ponujajo najnižje (Best in Class) emisije CO2 svojega razreda. Med bencinskimi pogonskimi sklopi sta na voljo dva nova motorja (odvisno od države), zasnovana na osnovi motorja 1.6L PureTech:
- PureTech 180 S&S EAT8;
- PureTech 225 S&S EAT8 (izključno za izvedenko GT). V kombinaciji s športnim načinom krmiljenega vzmetenja ta motor zagotavlja živahno delovanje in visoko odzivnost ter je vreden oznake GT.
Med dizelskimi pogonskimi sklopi so na voljo štirje motorji (odvisno od države), zasnovani na osnovi motorjev 1.5L in 2,0L BlueHDi:
- BlueHDi 130 S&S BVM6 kot osnovni model izbora in edini v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom;
- BlueHDi 130 S&S EAT8;
- BlueHDi 160 S&S EAT8;
- BlueHDi 180 S&S EAT8
Fotogalerija
Mogoče te zanima tudi?
preberi povezane vsebine