Slovenska predstavitev: Volkswagen ID.3

Matej Jurgele 21.10.2020
VW

Velika baterija in pogon zadaj 
Volkswagen ID.3 je izdelan na modularni platformi za električna vozila (MEB). Visokonapetostna baterija je nameščena nizko v dnu vozila, s čimer zagotavlja nizko težišče in živahne krmilne lastnosti. Elektromotor poganja zadnji kolesni par, kar omogoča suvereno vlečno silo. Med zaviranjem regenerira energijo in jo začasno shranjuje v baterijo. Platišča so aerodinamično optimizirana in v premeru merijo od 18 do 20 palcev, pnevmatike se lahko pohvalijo z nizkim kotalnim uporom.Revolucionarna je tudi notranjost.
S kratkimi previsi in zelo dolgo medosno razdaljo je notranjost velika in zračna, v razredu kompaktnih vozil s tem postavlja nove standarde. Armatura je puristično zasnovana, vse informacije so posredovane ali na manjšem osrednjem zaslonu ali centralnem zaslonu na sredini armaturne plošče. Zanimiv je tudi sistem ID. Light ob spodnjem robu vetrobranskega stekla, ki vizualno komunicira s potniki. Ta je sestavljen iz svetlobnih diod, ki voznika opozarjajo na pomembne informacije in pomagajo pri navigacijskemu vodenju. Za upravljanje ID.3 se večinoma uporabljajo večfunkcijski volan, osrednji 10-palčni zaslon na dotik ali inteligentno glasovno upravljanje "Hello ID.".Povsem nova platforma za elektroniko
Elektronika modela ID.3 je zasnovana povsem na novo. Preko mobilnega omrežja bo mogoče na preprost način neposredno v avto prenašati posodobitve in v prihodnje tudi nadgradnje posameznih funkcij. Storitve iz ponudbe We Connect omogočajo upravljanje polnjenja in klimatiziranja, posredujejo prometne informacije in na zemljevidu prikazujejo podatke v živo o polnilnih postajah. Tehnologija App Connect omogoča pretakanje medijev prek pametnega telefona.

Oprema s tehnološko naprednim značajem
Oprema za ID.3 pokriva področja dizajna, infotainmenta, udobja, asistenčnih sistemov in športnosti. Ponudba vključuje najsodobnejše rešitve, kot je denimo projicirni sistem s tehnologijo obogatene resničnosti, ki bistvene informacije navidezno v 3D-perspektivi projicira na vetrobransko steklo. Sistem Travel Assist uravnava razdaljo do spredaj vozečega vozila in avto ohranja na voznem pasu. Matrični LED-žarometi se ponašajo z inteligentno reguliranimi dolgimi lučmi. Ko se ID.3 odklene prek sistema Keyless Access, se moduli luči zasukajo in pozdravijo voznika.Za začetek dve motorni različici
Ob začetku prodaje ID.3 bosta na voljo dve motorni različici, ki se bosta razlikovali po bateriji. ID.3 Pro Performance, za katerega bo treba odšteti od 36.782 EUR naprej, je optimalni vsestranski model za vsakodnevne potrebe in prosti čas. Njegova baterija ima 58 kWh neto kapacitete in zadošča za doseg do 426 km (po kriterijih WLTP). Elektromotor razvije 150 kW (204 KM), izvedba z močjo 107 kW (146 KM) sledi pozneje. ID.3 Pro S ima vgrajeno baterijo z neto kapaciteto 77 kWh, doseg znaša do 549 km (WLTP), moč elektromotorja pa je prav tako 150 kW (204 KM). Njegova osnovna cena: 40.530 EUR.

Fotogalerija

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča