V 4,4 sekunde do 100 kilometrov na uro

Matej Jurgele 20.05.2021
fordmustangmach-one-3.jpeg

Osupljivo zmogljivost najbolje prodajanega športnega avtomobila zagotavljata posebej umerjeni 5,0-litrski motor V8 s 460 KM in edinstvena specifikacija menjalnika, Mustang Mach 1 pa uvaja tudi aerodinamične prilagoditve in nov hladilni sistem s sestavnimi deli iz sveta dirk za večjo dinamičnost in dosledno vrhunsko delovanje na dirkališču. Mustang Mach 1 zagotavlja pospešek od 0 do 100 km/v 4,4 sekunde, potisk ob podlago pa je v primerjavi z Mustangom GT povečan za 22 odstotkov, kar zagotavlja še boljše lastnosti pri vožnji skozi ovinke in stabilnost pri velikih hitrostih. Model z omejenim številom izdelanih vozil v Evropo prvič prinaša tudi prepoznavne elemente legendarnega Mustanga Mach 1 in ljubiteljem izrazito športnih avtomobilov zagotavlja oblikovanje, specifikacije in podrobnosti iz sveta dirk.


Čistokrvna zmogljivost

Posebna umeritev zagotavlja poseben značaj, ki z ‘navdušenjem nad vrtljaji’ poskrbi za vozno izkušnjo, kakršne vozniki Mustangov ne pomnijo. Mustanga Mach 1 poganja povsem iz aluminija izdelan Fordov motor V8, ki združuje izjemno zmogljiv odprt sistem za indukcijski dovod zraka, polnilni kolektor in ohišje dušilne lopute s premerom 87 mm ter kombinacijo nizkotlačnega posrednega in visokotlačnega direktnega vbrizgavanja goriva, kar mu omogoča, da razvije moč 460 KM pri 7.250 vrtljajih v minuti in navor 529 Nm pri 4.900 vrtljajih v minuti. Za dosledno zmogljivost pri velikih obremenitvah je vgrajen dodaten hladilnik motornega olja, novi adapter filtra motornega olja pa zagotavlja optimalen pretok olja, da lahko vozilo ves čas blesti na dirkalni progi.


Fotogalerija

Kupci Mustanga Mach 1 lahko izbirajo tudi med izjemno čvrstima menjalnikoma z natančnim prestavljanjem, ki omogočata udobno upravljanje prestavnega razmerja pri visokem številu vrtljajev. V kombinaciji z izboljšavami aerodinamike so za najostrejše spremembe smeri in najbolj dinamične odzive med Mustangi v Evropi Fordovi inženirji poskrbeli še za unikatno nastavitev električnega servovolana, elektronsko krmiljenega prilagodljivega vzmetenja MagneRide®2 ter še bolj togih sprednjih vzmeti in prečnih vodil koles Mustanga Mach 1. Še boljšo športno vozno izkušnjo z Mustangom Mach 1 omogoča izbira voznih načinov, med katerimi sta tudi Sport in Track (dirkališče), s posebnimi dirkaškimi aplikacijami pa lahko voznik uporablja merilnik sil in časa pospeškov ter funkcijo za nadzor speljevanja (Launch Control). 10-stopenjski samodejni menjalnik je opremljen tudi z dodatnim zračno hlajenim hladilnikom olja – ta zmogljivost hlajenja poveča za nadaljnjih 75 odstotkov. Zasnova arhitekture vzmetenja zmanjšuje ‘pogrezanje’ in ‘dviganje’ pri silovitem zaviranju in pospeševanju ter vključuje pomožne okvirje in povezovalne elemente, ki so se izkazali že pri modelih Mustang Shelby GT350 in GT500. Za dosledno zmogljivost pri velikih obremenitvah je vgrajen dodaten hladilnik motornega olja, novi adapter filtra motornega olja pa zagotavlja optimalen pretok olja, da lahko vozilo ves čas blesti na dirkalni progi. Mustang Mach 1 uvaja aerodinamične prilagoditve in nov hladilni sistem s sestavnimi deli iz sveta dirk za večjo dinamičnost in dosledno vrhunsko delovanje na dirkališču.

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča