BOSS in nova modna zgodba s svetovno znanimi zvezdniki

Helena Peterlin 05.02.2024
bossglobalcampaignspringsummer24hologramgiselebündchen05original.jpeg

V vlogi ambasadorke blagovne znamke BOSS se prvič pojavi vrhunska brazilska manekenka Gisele Bündchen in obraz britanske manekenke Adwoa Aboah, pridružujejo pa se jima tudi znani obrazi iz preteklih kampanj: južnokorejski pevec in igralec Lee Min-ho, italijanski teniški igralec Matteo Berrettini ter britanska pevka in igralka Suki Waterhouse.

Začetek kampanje BOSS kampanja za pomlad/poletje 2024 je pospremila osupljiva vizualna predstava, to je projekcija 12 metrskih hologramov Gisele Bündchen in Lee Min-ho-ja v britanski prestolnici, Londonu.

bossglobalcampaignspringsummer24hologramgiselebündchen04original.jpegbossglobalcampaignspringsummer24hologramleeminho03original.jpeg

Nov monogram Double B je osrednji motiv kolekcije BOSS za pomlad/poletje 2024 in se pojavlja tako na oblačilih kot modnih dodatkih. V ospredju so lahkotni materiali, umirjena barvna paleta ter klasični modni kosi s sodobnim pridihom, ki tvorijo popolno garderobo in ponujajo videz za vsako priložnost.

Nova ženska in moška BOSS kolekcija je na voljo v Emporiumu, Galeriji Emporium, na Emporium.si ter v Europarku Maribor.


Fotogalerija

BOSS kampanja za pomlad/poletje 2024 BOSS kampanja za pomlad/poletje 2024 BOSS kampanja za pomlad/poletje 2024 BOSS kampanja za pomlad/poletje 2024 BOSS kampanja za pomlad/poletje 2024 BOSS kampanja za pomlad/poletje 2024 BOSS kampanja za pomlad/poletje 2024 BOSS kampanja za pomlad/poletje 2024

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča