Vrata svojega doma odprla nova trgovina ESPRIT

Anja Mrevlje 21.03.2016
Esprit

Po modni pisti sta se sprehodila plesalca Ula Šemole in Željko Božič, manekena Sabina Remar in Taiji Tokuhisa, DJ Rydel Ashley in voditeljica dogodka Anamaria Mitič. Modni performans je sledil ideji zabavne spomladanske Espitove kampanje, v kateri različni posamezniki izražajo svojo ustvarjalnost in individualnost skozi ples. Saj poznate občutek, ko zaslišite znano melodijo, ki kar kliče po plesu – ne glede na to, ali ste profesionalni plesalec ali pa je vaš plesni slog posrečeno nepopoln. 


O kolekciji #ImPerfect

Kampanja z naslovov #ImPerfect je bila prvič predstavljena konec leta 2015 in s spomladansko kolekcijo nadaljuje velik uspeh, ki ga je doživela na svetovnem nivoju. Zabavna in plesno obarvana vsebina kampanje prinaša pomembno sporočilo o izražanju osebnosti. V spomladanski kampanji se 12 popolnoma različnih posameznikov izraža skozi ples in legendarno pesem iz 90. let 'Pump up the Jam'. Rezultat kamanje je igriv in oseben odnos posameznikov do mode. »Navdušeni smo nad pozitivno energijo, ki smo jo uspeli ustvariti s kampanjo #ImPerfect in posledično krepitvijo blagovne znamke Esprit. Prenovljena blagovna znamka se je tako ponovno povzpela v sam vrh modne industrije,« dodaja Arnd Muller, vodja marketinga Esprit. Spomladanski trendi znamke prepletajo različne vzorce in teksture materialov v značilnem sproščenem Espritovem slogu. Trendi in enostavne silhuete pritegnejo z zanimivimi potiski, izvezenimi detajli, modnimi širokimi hlačami krajših krojev in lahkimi padajočimi suknjiči, ki predstavljajo novo obdobje nošenja jeansa.

Fotogalerija

Esprit Esprit Esprit Esprit Esprit Esprit Esprit Esprit Esprit Esprit Esprit Esprit Esprit Esprit Esprit

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča