Na Roški cesti v Ljubljani, tik ob Gruberjevem kanalu ter v neposredni bližini Golovca in ... Več
Gorenjska banka s prenovo poslovalnice postavlja nove standarde
V središču Ljubljane je na Dalmatinovi ulici svoja vrata odprla prenovljena poslovalnica Gorenjske banke, ki je zasnovana s poudarkom na funkcionalnem oblikovanju, sodobni tehnologiji in trajnostnih materialih.
Prostorska razporeditev omogoča prijetno okolje za stranke, povečuje občutek domačnosti in zaupanja ter zagotavlja visoko raven zasebnosti ter celovito podporo pri bančnih storitvah. Nova zasnova poslovalnice ni zgolj estetska; s premišljenim dizajnom, integracijo najsodobnejših digitalnih rešitev in naravnih materialov poudarja vrednote, strategijo ter poslovni model banke, v katerem je uporabniška izkušnja v ospredju.
Usmerjenost k strankam
»Prenova poslovalnic je odraz spremembe poslovnega modela poslovanja na področju poslovanja s prebivalstvom. Klasične poslovalnice se preoblikujejo v svetovalna središča, kjer je poudarek na osebnem pristopu in reševanju kompleksnejših potreb strank. Poslovalnica na Dalmatinovi združuje sodobne digitalne rešitve za izvajanje enostavnih vsakodnevnih bančnih storitev z zasebnostjo prostora za poglobljeno svetovanje. V središču našega poslovanja tako ostaja stranka, izpopolnjevanje njene uporabniške izkušnje in osebni pristop,« je izpostavila Romina Sabadin, pomočnica uprave Gorenjske banke.
Romina Sabadin, pomočnica uprave Gorenjske banke
Nova raven bančnih storitev
Prenovljena poslovalnica na Dalmatinovi ulici predstavlja uresničitev strategije Gorenjske banke, ki združuje usmerjenost k strankam, digitalizacijo in trajnost. S tem banka krepi zaupanje, zagotavlja visoko raven uporabniške izkušnje ter utrjuje svojo vlogo zanesljivega in odgovornega bančnega partnerja.