gorenjska-banka-ljubljana-poslovalnica-dalmatinova

Gorenjska banka s prenovo poslovalnice postavlja nove standarde

CITYLIFE 23.01.2025

gorenjska-banka-ljubljana-poslovalnica-dalmatinova

Prostorska razporeditev omogoča prijetno okolje za stranke, povečuje občutek domačnosti in zaupanja ter zagotavlja visoko raven zasebnosti ter celovito podporo pri bančnih storitvah. Nova zasnova poslovalnice ni zgolj estetska; s premišljenim dizajnom, integracijo najsodobnejših digitalnih rešitev in naravnih materialov poudarja vrednote, strategijo ter poslovni model banke, v katerem je uporabniška izkušnja v ospredju.

gorenjska-banka-ljubljana-poslovalnica-dalmatinova

Usmerjenost k strankam

»Prenova poslovalnic je odraz spremembe poslovnega modela poslovanja na področju poslovanja s prebivalstvom. Klasične poslovalnice se preoblikujejo v svetovalna središča, kjer je poudarek na osebnem pristopu in reševanju kompleksnejših potreb strank. Poslovalnica na Dalmatinovi združuje sodobne digitalne rešitve za izvajanje enostavnih vsakodnevnih bančnih storitev z zasebnostjo prostora za poglobljeno svetovanje. V središču našega poslovanja tako ostaja stranka, izpopolnjevanje njene uporabniške izkušnje in osebni pristop,« je izpostavila Romina Sabadin, pomočnica uprave Gorenjske banke.

gorenjska-banka-ljubljana-poslovalnica-dalmatinovaRomina Sabadin, pomočnica uprave Gorenjske banke

Nova raven bančnih storitev

Prenovljena poslovalnica na Dalmatinovi ulici predstavlja uresničitev strategije Gorenjske banke, ki združuje usmerjenost k strankam, digitalizacijo in trajnost. S tem banka krepi zaupanje, zagotavlja visoko raven uporabniške izkušnje ter utrjuje svojo vlogo zanesljivega in odgovornega bančnega partnerja.

gorenjska-banka-ljubljana-poslovalnica-dalmatinovagorenjska-banka-ljubljana-poslovalnica-dalmatinovagorenjska-banka-ljubljana-poslovalnica-dalmatinova