6 živil, ki nam pomagajo okrepiti imunski istem

Klavdija Rupar 11.12.2018
Foto: Unsplash

Zima ima več dobrih strani, kot je božič, novo leto, prosti dnevi in crkljanje z najljubšimi ljudmi. A je tudi sezona mraza, bolezni in prehladov. Pri tem veliko vlogo igra tudi hrana in če bomo poskrbeli za pravo dieto, bomo lahko preprečili bolezni in negativne vplive, ki jih ima zima na naše telo.

1. Rdeča paprika

Vitamin C preprečuje utrujenost in utrjuje naš imunski sistem, ki je izredno pomemben v hladnih mesecih. Citrusi so tista hrana, ki efektivno izboljšuje imunski sistem in se bojuje proti prehladom. Rdeča paprika vsebuje trikrat več vitamina C kot pomaranča in je precej bolj efektivna.

Foto: Unsplash

2. Prekajen losos

Ena izmed negativnih strani mrzlega vremena je tudi poškodba kože, če jemo prekajen losos pa nam to lahko pomaga pri spopadanju s suho kožo. Omega 3 in omega 6 maščobne kisline v prekajenem lososu pomembno vlogo v strukturi kože.

Foto: Unsplash

3. Gobe

Gobe so odličen dodatek k zimski hrani, saj imajo antibakterijske in antivirusne učinkovine, ki se lahko bojujejo proti infekcijam. Proizvajajo tudi proteine, vitamine C in železo.

Foto: Unsplash

4. Sir

Poleg vitamina C je tudi vitamin D zelo pomemben, saj ima več ugodnosti za naše zdravje. Je eden najbolj efektivnih načinov, da preprečimo prehlad. Igra glavno vlogo pri preprečevanju bolezni in pomaga pri optimalnem zdravju.

Foto: Unsplash

5. Borovnice

Divje borovnice vsebujejo najbolj aktivne antioksidante, saj imaje visoke nivoje antociana. Antioksidanti pomagajo pri popravljanju škode, ki jo naredijo toksini in prosti radikali in telesu pomagajo, da se brani pred nevarnimi patogeni.

Foto: Unsplash

6. Cimet

Glede na to, da bomo vsi jedli ogromno hrane za božič, ne pozabimo na cimet, ki  je poleg tega, da paše v vse božične jedi, eno najbolj naravnih zelišč, s krepilnim učinkom. Pomaga pri izboljšanju metabolizma in prebavi ter nežno ogreje naš želodec.

Foto: Unsplash

Izbor urednika

Spletni urednik, Anja Mrevlje, priporoča