Citroën že vrsto let z velikim ponosom in zaupanjem podpira vrhunske športnike, ki poosebljajo ... Več
Audi A7 lahko parkirate s pametnim telefonom

Audi z novim modelom A7 Sportback odraža novi oblikovalski slog in izpolnjuje napovedi, ki jih je predstavil s študijo prologue, z novim Audijem A8 pa jih je vključil v serijsko proizvodnjo. A7 z velikimi površinami, ostrimi robovi in atletsko napetimi linijami v vseh pogledih odraža dinamiko in progresivnost s svojo napredno tehnologijo pa postavlja merila v višjem avtomobilskem razredu. Uteleša gran turismo s povsem novo oblikovno zasnovo – z dinamičnimi linijami, sistematično digitalizacijo, športnim doživetjem vožnje in prilagodljivo prostorsko zasnovo.
Dinamičen zunanji dizajn
Spredaj pozornost pritegnejo v primerjavi z Audijem A8 širši, niže umeščeni enodelni okvir mreže hladilnika, ozki žarometi, markantno poudarjene odprtine za dovod zraka in nizki sprednji del. Žarometi so na voljo v treh različicah, pri srednji in najvišji ravni opreme je svetlobna grafika povsem v znamenju digitalizacije: 12 svetlečih segmentov, razporejenih drug ob drugem in ločenih z ozkimi vmesnimi prostori, spominja na binarni sistem s števkama 0 in 1. Najvišja raven opreme vključuje HD matrične LED-žaromete z Audijevimi laserskimi lučmi.
Kot pri predhodniku je zadek zožen podobno kot pri jahti. Dolgi pokrov prtljažnika se konča z izrazitim, usločenim robom in ima integriran usmernik zraka, ki se pri hitrosti 120 km/h izvleče z električnim pomikom. Tanek svetlobni pas – skupna oblikovna značilnost Audijevih prestižnih modelov – med seboj povezuje zadnje luči, ki jih na obeh straneh sestavlja po 13 navpičnih segmentov. Pri odklepanju in zaklepanju vrat se v zadnjih lučeh in žarometih uprizarjajo hitre svetlobne animacije in ponazarjajo dinamiko velikega kupeja v mirovanju. Napredni zunanji dizajn novega Audija A7 Sportback večinoma shaja brez kromiranih poudarkov.
Dizajn študije serijsko: notranjost
Notranjost novega Audija A7 Sportback navdušuje s futurističnem vzdušjem, minimalistični, prečiščeni oblikovalski slog pa izhaja iz svojskega ravnovesja med napetostjo in trendovsko eleganco. Vodoravne linije in vitka armaturna plošča poskrbijo za občutek zračnosti in prostornosti. Opcijski paket notranje ambientne osvetlitve zarisuje obrise in notranjosti daje pridih subtilnosti. Zgornji zaslon z 10,1-palčno diagonalo (pri opremi z MMI navigacijo plus) je nagnjen proti vozniku.
Sistem upravljanja MMI touch response
Arhitektura notranjosti se spaja z Audijevim novim konceptom upravljanja MMI touch response. Ta je z velikima, visokoločljivostnima zaslonoma na dotik nadomestil vrtljivo-pritisni regulator ter običajne tipke in regulatorje predhodnega modela. Voznik na zgornjem zaslonu upravlja multimedijski sistem. 8,6-palčni spodnji zaslon, nameščen na asimetrično oblikovani konzoli sredinskega tunela, omogoča upravljanje klimatske naprave in komfortnih funkcij ter vnos besedila. Pri tem lahko zapestje počiva na široki izbirni ročici avtomatskega menjalnika.Vozilo lahko opcijsko opremijo s projekcijskim sistemom zaslona, ki pomembne informacije projicira na vetrobransko steklo. Poleg MMI navigacije plus je avto opremljen tudi z Audijevim virtualnim prikazovalnikom z 12,3-palčnim zaslonom.
Parkira samodejno
S tipko AI bo voznik lahko aktiviral Audi AI daljinsko vodeni parkirni pilot in Audi AI daljinsko vodeni garažni pilot, ki bosta na voljo prihodnje leto. Sistema samodejno zapeljeta novi A7 Sportback na parkirno mesto in v garažo ter nazaj ven. Voznik lahko pred tem izstopi in funkcijo zažene prek aplikacije myAudi na pametnem telefonu. Manever nadzira tako, da na telefonu nepretrgano drži gumb Audi AI. Osrednji krmilnik asistenčnih sistemov (zFAS) iz skupka podatkov iz senzorjev neprekinjeno izračunava podobo okolice. Poleg sistemov Audi AI je v novem Audiju A7 Sportback skupaj 39 asistenčnih sistemov za razbremenitev voznika. Razdeljeni so v tri pakete: Audi AI paket asistenčnih sistemov Parkiranje (postopno uvajanje od leta 2018), paket asistenčnih sistemov Mesto z novo asistenco za križišča in paket asistenčnih sistemov Tour. Slednji med drugim vključuje asistenco za učinkovitost, ki podpira varčno vožnjo, in prilagodljivo vozno asistenco, ki sistem adaptive cruise control (ACC) dopolnjuje s posegi v krmiljenje za ohranjanje smeri na voznem pasu. Vsi asistenčni sistemi imajo izboljšane mehanizme uravnavanja.
Dinamika na daljših potovanjih
Novi A7 se ponaša z izpopolnjeno sintezo športnosti in udobja. Z opcijskim dinamičnim štirikolesnim krmiljenjem, novo elektronsko platformo podvozja (EFP) – centralnim krmilnikom za podvozje – in izpopolnjenim zračno vzmetenim podvozjem je pridobil živahnost, okretnost in udobje. S tem je A7 postal popolni gran turismo: dinamično živahen na ovinkastih podeželskih cestah in obenem udoben na dolgih avtocestnih relacijah.