Naviti Audi SQ5 TDI

Matej Jurgele 01.03.2019
Naviti Audi SQ5 TDI

Električno gnani kompresor Audiju SQ5 TDI zagotavlja, da doseže polni navor že takoj nad številom vrtljajev prostega teka, blagi hibridni sistem pa še dodatno pripomore k učinkovitosti. Športni SUV z dizelskim V6-motorjem v 5,1 sekunde pospeši iz mirovanja do 100 km/h in naprej do elektronsko omejene končne hitrosti 250 km/h. Pri novem SQ5 TDI je Audi sistematično izpopolnil pogonski koncept iz večjega SUV-ja SQ7 TDI. V 48-voltno glavno električno omrežje vozila sta integrirana električno gnani kompresor in blagi hibridni sistem. Za shranjevanje električne energije se uporablja kompaktna litij-ionska baterija pod dnom prtljažnika, ki ima kapaciteto 10 Ah. 

Nova pomoč

Električno gnani kompresor je idealna podpora za turbopolnilnik. Pomaga vedno takrat, kadar izpušni plini še ne zagotavljajo dovolj energije za pogon turbopolnilnika – torej pri speljevanju in pospeševanju iz območja nizkih vrtljajev. Brez turboluknje je glede na voznikove potrebe takoj na voljo visok navor, bodisi pri speljevanju, prehitevanju ali izvozu iz ovinka. Pri vsakodnevnih vožnjah ta tehnologija, ki omogoča hitro vzpostavitev navora, zagotavlja nizek nivo vrtljajev in porabe.


Rekuperacija, jadranje in mehko speljevanje: tehnologije MHEV

Sistem MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle) v novem Audiju SQ5 TDI lahko porabo pri realnem delovanju zmanjša za do 0,7 litra na 100 kilometrov. Pri zaviranju lahko regenerira do 12 kW moči. Ta električna energija se shranjuje v litij-ionski bateriji, od koder se dinamično spet dovaja električnim porabnikom v omrežju.

Hiter, udoben, učinkovit: 8-stopenjski tiptronic

Prenos moči poteka prek 8-stopenjskega menjalnika tiptonic, ki preklaplja hitro in udobno. Nižje prestave so športno kratke, višje pa imajo daljša prestavna razmerja, kar znižuje število vrtljajev in porabo. Tako kot pri vseh Audijevih S-modelih, je stalni štirikolesni pogon quattro serijski tudi pri novem SQ5 TDI. Temeljni kamen za športne lastnosti novega Audija SQ5 TDI predstavlja kompleksno podvozje. Novi SQ5 TDI je serijsko opremljen s podvozjem z uravnavanjem blaženja, pri katerem je karoserija v primerjavi z modelom Q5 s serijskim podvozjem spuščena za 30 milimetrov. Takšno podvozje zagotavlja še posebej širok razpon med udobnostjo in dinamičnostjo vožnje.

Udobni in varni: asistenčni sistemi

Za novi Audi SQ5 TDI je na voljo širok nabor asistenčnih sistemov. Prediktivna asistenca za učinkovitost vozniku s ciljanimi napotki pomaga pri varčni porabi goriva. Sistem adaptive cruise control (ACC) z asistenco za zastoje lahko v gostem prometu deloma prevzame tudi nalogo vrtenja volana. Audi active lane assist olajšuje ohranjanje smeri na voznem pasu, prikaz oddaljenosti pa opozarja na premajhno varnostno razdaljo do spredaj vozečega vozila. Ta in še več funkcij je del opcijskega paketa asistenčnih sistemov Pot (Tour).


Športno markanten: zunanji dizajn

Dinamični značaj Audija SQ5 TDI se kaže v markantnih odbijačih z integriranimi močno izoblikovanimi odprtinami za zajem zraka spredaj, oziroma difuzor s satasto mrežo zadaj. Enodelni okvir mreže hladilnika obdaja aluminijaste dvojne lamele in kontrastne okrasne elemente v somračno sivi barvi. Napis S z rdečim rombom je na več mestih uporabljen kot poudarek. Žarometi in zadnje luči Audija SQ5 TDI so serijsko realizirani z LED-tehnologijo, za učinkovito signaliziranje pa poskrbijo dinamični sprednji in zadnji smerniki. Ekskluzivno za Audi SQ5 TDI je na voljo zunanja barva panterjevo črna.

Eleganten ambient: notranjost

V temnih barvah zasnovana notranjost so opazni kontrastni šivi na usnjenem volanu in športnih sedežih, ki ustvarjajo dinamično-eleganten ambient. S-športni sedeži v usnju in alkantari so lahko opcijsko odeti v fino napa usnje s prešitim karo vzorcem in s pnevmatsko masažno funkcijo. Dekorativni elementi iz krtačenega aluminija so serijski, po želji so na voljo elegantne lesene aplikacije ali ekskluzivni elementi iz karbona. Prestavni ročici na volanu sta v videzu aluminija, pedala in opora za levo nogo pa imajo obloge iz legiranega jekla.


Oprema

Na nemškem trgu serijska oprema med drugim vključuje 20-palčna aluminijasta platišča s 5-krakim dvojnim zvezdastim dizajnom, LED-žaromete in podvozje z uravnavanjem blaženja, specifičnim za S-modele. V obseg opreme štejejo tudi 8-stopenjski menjalnik tiptronic, stalni štirikolesni pogon quattro, športni sedeži v usnju/alkantari in 3-kraki večfunkcijski usnjeni volan. Novi Audi SQ5 3.0 TDI bo v Nemčiji naprodaj od poletja 2019, njegova osnovna cena bo znašala 67.750 evrov.
audi.si

Fotogalerija

Športni SUV z dizelskim V6-motorjem v 5,1 sekunde pospeši iz mirovanja do 100 km/h in naprej do elektronsko omejene končne hitrosti 250 km/h. Športni SUV z dizelskim V6-motorjem v 5,1 sekunde pospeši iz mirovanja do 100 km/h in naprej do elektronsko omejene končne hitrosti 250 km/h. Športni SUV z dizelskim V6-motorjem v 5,1 sekunde pospeši iz mirovanja do 100 km/h in naprej do elektronsko omejene končne hitrosti 250 km/h. Športni SUV z dizelskim V6-motorjem v 5,1 sekunde pospeši iz mirovanja do 100 km/h in naprej do elektronsko omejene končne hitrosti 250 km/h. Športni SUV z dizelskim V6-motorjem v 5,1 sekunde pospeši iz mirovanja do 100 km/h in naprej do elektronsko omejene končne hitrosti 250 km/h. Športni SUV z dizelskim V6-motorjem v 5,1 sekunde pospeši iz mirovanja do 100 km/h in naprej do elektronsko omejene končne hitrosti 250 km/h. Športni SUV z dizelskim V6-motorjem v 5,1 sekunde pospeši iz mirovanja do 100 km/h in naprej do elektronsko omejene končne hitrosti 250 km/h.

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča