Novi C5 Aircross

Matej Jurgele 25.05.2018
Novi C5 Aircross

Ta SUV nove generacije je najnovejši ambasador znamke in popolnoma usklajen z zadnjimi Citroënovimi modeli, nastal pa je po navdihu pričakovanj kupcev in se ponaša z edinstvenimi in izraznimi značajskimi potezami. Zanj je na voljo inovativen izbor izdelkov za individualizacijo podobe v povezavi s 30 kombinacijami zunanjosti. Novi SUV C5 Aircross je kot znanilec programa Citroën Advanced Comfort® tudi najbolj modularno in najbolj udobno športno terensko vozilo svojega segmenta.

Opremljen je z vzmetenjem s progresivnim hidravličnim omejevalnikom in s sedeži Advanced Comfort, s katerimi ponuja povsem nove izkušnje v vožnji, značilne za Citroën. Nudi tudi edinstvene možnosti za modularno razporeditev notranjosti po zaslugi treh posamičnih in drsno pomičnih zadnjih sedežev, ki so poleg tega še zložljivi in nastavljivi po naklonu, ter največje prostornine prtljažnika v svoji kategoriji ("Best in class"), ki znaša od 580 do 720 litrov.

Moderno in tehnološko napredno vozilo je opremljeno z 20 tehnologijami za pomoč pri vožnji, med drugimi tudi s sistemom za avtonomno vožnjo 2. stopnje Highway Driver Assist in s sistemom Grip Control s funkcijo Hill Assist Descent za vožnjo izven utrjenih poti, pa tudi s 6 tehnologijami za vzpostavitev povezave, kot je funkcija za brezžično polnjenje pametnega telefona. Proizvodnja novega SUV-ja C5 Aircross poteka v Franciji, v proizvodnem obratu Rennes - La Janais, v Evropi in drugih državah sveta pa ga bodo začeli tržiti proti koncu leta 2018. To bo prvo Citroënovo vozilo, za katero bo proti koncu leta 2019 na voljo tudi izvedenka Plug-In Hybrid PHEV.

Po modelu C3 Aircross, ki je z 80.000 prodanimi primerki požel velik tržni uspeh, po vozilu C5 Aircross, ki so ga lansirali na Kitajskem in do danes prodali že 40.000 primerkov, in nenazadnje tudi po modelu C4 Aircross, ki je bil javnosti predstavljen konec aprila na salonu v Pekingu, Citroën še naprej nadaljuje s svojo mednarodno SUV ofenzivo in javnosti zdaj predstavlja evropsko različico modela C5 Aircross.

Znamka Citroën želi ugoditi pričakovanjem kupcev, ki se niso več pripravljeni odpovedati uporabnosti zgolj na račun videza, zato se je odločila investirati v področje športnih terenskih vozil, ki so postala pravi svetovni fenomen in predstavljajo skoraj četrtino svetovne prodaje, saj ponujajo povsem drugačne odgovore.

Izbor urednika

Spletni urednik, Anja Mrevlje, priporoča