09DIGGIT pritegnil več kot 1.000 ljudi

Helena Peterlin 13.05.2022
09diggit19

Že v zgodnjih jutranjah urah se je ob Viba filmu trlo ljudi, ki so želeli izvedeti, kako bo videti prihodnost dela, marketinga, zabave, tehnologije, denarja, mobilnosti, kozmetike in hrane.  Okoli tisoč obiskovalcev dogodka niso pritegnili le svetovno priznani predavatelji in najbolj vidni domači strokovnjaki teh področji, temveč tudi pestro družabno dogajanje.

Ekipa Tehnis Media, ki se je na letošnjem DIGGIT-u predstavila z urbanim lifestyle medijem CITYLIFE.

Infrastruktura dogodka je obiskovalcem ponujala dva govorniška odra, na katerem se je razvrstilo okoli 30 govorcev, dva velika prostora za preizkušanje najnovejših izdelkov in storitev različnih blagovnih znamk, ki sledijo trendom prihodnosti in so na dogodku sodelovale kot partnerji oziroma sponzorji, ter obsežen zunanji predprostor, ki je gostom omogočil sproščeno druženje ob izbrani glasbi in raznovrstni ponudbi hrane in pijače.

Predavatelji, zvezde dogodka
Med obiskovalci 09DIGGIT-a so najbolj izstopali tuji strokovnjaki, ki so jih po izjemno obiskanih predavanjih novinarji in drugi zainteresirani posamezniki obkrožali in uživali v njihovem znanju in prijetni energiji. Med njimi smo opazili Pierra-Olivierja Cimona, vodjo projektnega razvoja pri Rimac Automobili, Sheda Simova, britanskega podjetnika, inovatorja, motivacijskega govorca in zabavljača, Merily Leis, vodjo marketinga v estonskem podjetju Klaus, Vladimirja Vulića, črnogorskega stratega za digitalno preobrazbo, in Christopherja Coomesa, svetovalca direktorja v BTC-ju. Veliko pozornosti so med nastopi in po njih poželi tudi domači govorci. Matevž Klanjšek, soustanovitelj in glavni produktni direktor Celtre, Sašo Dimitrievski, partner in član uprave Pristopa, Matjaž Rakovec in Marko Pavlovič, soustanovitelja podjetja Goldhorn Crypto, Judita Železnik iz tržnega komuniciranja Kozmetike Afrodita, Manca Šalehar, direktorica marketinga pri Woltu, Martin Rojnik, ustanovitelj in direktor Grashke, Tereza Poljanič, ustanoviteljica blagovne znamke Tereza's Choice, in mnogi drugi govorci so obiskovalce navduševali tako na odru kot za njim v času za »minglanje«.



Brez družbenih omrežij ne gre
Na pametnem dogodku za pametne ljudi je suverena raba družbenih omrežij, kot so Facebook, Instagram ali TikTok, nekaj povsem običajnega, in tako so obiskovalci priročne informacije o digitalnih trendih prihodnosti delili s svojimi sledilci tudi na teh digitalnih platformah. Predavanja (in družabno dogajanje) na dogodku 09DIGGIT je tako močno odsevalo tudi v vzporednem, digitalnem svetu. Ker se ga je udeležilo veliko spletnih vplivnežev, sta oznaki #09DIGGIT in @marketingmagazin preplavili slovenska (in tuja) družbena omrežja. Med najbolj znanimi vplivneži, ki jih zanimajo digitalni trendi, smo opazili podjetnico in pisateljico Katarino Benček, modno oblikovalko in poslovno žensko Niko Ambrožič Urbas, lepotico Tino Gaber, smučarskega skakalca Roberta Kranjca, notranjo oblikovalko, manekenko in blogerko Jano Kotesko, mladostno Niko Kar, športnico Lauro Matijašič, spletno urednico Citylife Piko Zrim in mnoge druge. Veliko digitalnega odtisa so na družbenih omrežjih ustvarili tudi novinarji, prav tako so omrežja preplavile objave podjetij, ki cenijo marketing in trende, objave različnih oglaševalskih in marketinških agencij ter drugih obiskovalcev, ki so po dolgem času uživali na tako velikem dogodku ob dobri družbi in v lepem vremenu. Sproščeno dogajanje so začinili vrhunska kulinarična ponudba, moderna glasba in navodilo organizatorjev, naj obiskovalci ne pridejo v neudobnih čevljih, ampak si za veliko mero druženja raje omislijo superge.


Pametni dogodek je dogodek brez odpadkov
Kljub temu, da se je dogodka udeležilo zavidljivo število ljudi, organizatorji po zaključku dogajanja v poznih večernih urah niso imeli prav veliko dela s pospravljanjem smeti za obiskovalci. Na Marketing magazinu, organizatorju dogodka, so namreč zagovorniki zelenih dogodkov in se zavedajo, da lahko tudi na ta način bistveno prispevajo k zmanjševanju vpliva na okolje. 09DIGGIT je predstavljal komunikacijsko orodje, preko katerega so obiskovalce popeljali v prihodnost, ki pa ne bo le digitalna, ampak tudi vedno bolj zelena. Postopno uvajanje novih praks, življenjskih slogov in navad namreč ne bo sestavljeno le iz tehnološkega znanja, temveč tudi zavedanja o našem odtisu, ki ga puščamo za seboj.


Več na diggit.si!

Fotografije: Črt Piksi in Matej Pušnik

Fotogalerija

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča