Artisana je estetska klinika nove generacije, ki s svežim pogledom na lepoto in dobro počutje ... Več
15 let vode Jana

Pod sloganom Globoko nad vsemi v srčici nedotaknjene narave je znamka Jana predstavila novo celostno podobo in komunikacijsko usmeritev naravne mineralne vode Jana. Novi, prečiščeni in poenostavljeni dizajn etikete je tako še bolj v sozvočju z usmeritvijo znamke ter izvirom vode v neokrnjeni naravi.
Neokrnjena čista voda Jana z uravnovešeno sestavo mineralov s svojim svilnatim okusom senzibilizira in obogati čut okusa, dodatno poudarja aromo kave in ponuja pravo osvežitev in užitek. Jana se nahaja v bazenu, katerega globina sega tudi do 3.000 metrov, črpajo jo iz arteškega vodnjaka iz globine 800 metrov. Zaradi globine, iz katere jo črpajo, in slojev mineralnih skal lahko rečemo, da je izvir hidrogeološko zaščiten pred kakršnim koli onesnaževanjem.Svoje misli je strnil tudi direktor marketinga Zvonimir Seki: "Z novim dizajnom in sloganom Globoko nad vsemi znamka Jana še bolj precizno sporoča, zakaj je najbolj edinstvena in čista voda na tržišču. Njen izvir 800 metrov pod površčjem je edinstveni v svetovnem meriu, zato ne presenečga, da je voda Jana danes na voljo že na 20 tržiščih."
V harmoniji z nedotaknjeno vodo je izbrane pozdravila violinčelistka Ana Rucner.