Intervju: Valerija Prevolšek - SEMPL

N. E. 22.11.2016
Valerija Prevolšek

Letos SEMPL-u predsedujete že šestič. Je njegova organizacija za vas postala že rutinska ali vam še vedno predstavlja izziv? Kako vidite spremembe skozi čas? Kdo vas je v vseh teh letih še posebej navdušil?

Ko bo SEMPL postal rutinski, bo čas, da za krmilo stopi nekdo drug. V vseh teh letih sem se navadila edino tega, da me nič več ne sme presenetiti. Največ izzivov si postavljamo sami, jih pa nenehno dobivamo tudi s strani partnerjev, sponzorjev in obiskovalcev, ki so navajeni, da od nas lahko veliko pričakujejo. Zadostiti pričakovanjem, tako lastnim kot tujim, pa je seveda vsako leto znova ogromen izziv. Pri razvoju SEMPL-a lahko izpostavim predvsem dve prelomnici. Prva je bila leta 2007, ko se je dogodek iz seminarja za medijsko planiranje preusmeril v medijske trende, s čimer se je "odprl". Druga pa, ko smo leta 2011, po letu premora, skupaj z ekipo Marketing magazina začeli pisati današnjo zgodbo SEMPL-a. Gostili smo ogromno govorcev, ki so navdušili ne le na odru, temveč tudi zunaj njega. Odlični strokovnjaki in super ljudje. Vsako leto znova pa me zares navduši SEMPL-ova ekipa – z nekaterimi sodelujem od samega začetka, drugi se menjajo, moram pa reči, da si štejem v čast, da sem vseskozi imela in imam priložnost sodelovati s posamezniki, ki znajo in želijo "dihati SEMPL".  

Kako usklajujete hiter tempo dveh tako pomembnih funkcij z zasebnim življenjem?

Služba se pri meni precej prepleta z zasebnim življenjem, saj je, predvsem v mesecih pred SEMPL-om, količina dela tako velika, da se tega preprosto ne da stlačiti v okvir podaljšanega delovnika. Glede na to, da sem "nočna ptica", se tudi takrat, ko je dela največ, še vedno potrudim vsaj del popoldneva nameniti družini in se potem zvečer in ponoči spet posvetim službi. Je pa dejstvo, da moja osemletna hči najbrž ve veliko več o organizaciji dogodkov kot večina njenih vrstnikov (smeh). Imam pa svoje delo rada in v njem uživam, tako da takšnega tempa večinoma ne čutim kot preveliko breme ali pritisk in s tem tudi ne moji najbližji. Seveda pa si v mesecih, ki to dopuščajo, vzamem malce več svobode in oddiha – tudi brez telefona in računalnika. Se mi zdi kar nujno, če hočem ohraniti zdravo in trezno glavo. In takrat neizmerno uživam.

Kljub temu da je SEMPL že največji tovrstni dogodek v regiji, vam vsako leto uspe doseči še višjo raven. Po kakšnem ključu izbirate svoje govorce? Kateri medijski trendi prevladujejo in prinašajo nove izzive za vse, ki delujejo v medijsko-komunikacijski panogi?

Redno spremljamo tuje sorodne dogodke in strokovne medije. Za sledenje trendom in iskanje dobrih govorcev je to izjemnega pomena. Po drugi strani pa se veliko pogovarjamo z ljudmi v regiji, iščemo primere dobrih praks, delujoče poslovne modele, zbiramo predloge in ideje. Tako dobimo zelo dober vpogled v to, kaj je aktualno in kaj ne.

V prihodnjih letih se bomo vedno več ukvarjali s prepletanjem novih tehnologij in oglaševanja. Od navidezne resničnosti do umetne inteligence in pametnih naprav. Po drugi strani pa se vedno bolj vračamo k človeku, posamezniku, potrošniku, če hočete. Kdo je, kako se obnaša in po kakšnem sistemu odločanja deluje? Kje ga lahko ulovimo in na kakšen način prepričamo? Ob tem pa, pazite, postajajo vedno bolj pereč problem predvsem prepogoste in preveč vsiljive oglasne vsebine, ki ciljanega posameznika ne zanimajo. No, in ravno s tem izzivom se oglaševalska stroka v svetu trenutno zelo spopada: kako pravim ljudem servirati njim privlačen oglas, ki ga bodo z veseljem pogledali, namesto blokirali, prevrteli ali spregledali.

Letos se bomo posvetili razvoju prelomnih idej, sodobnim poslovnim modelom za doseganje stalne rasti, strateškemu pripovedovanju zgodb, vlogi umetne inteligence v marketingu, viralnim spletnim vsebinam, prihodnosti oglaševanja v tisku in na televiziji ter novim oblikam medijskega zakupa.

V čem se SEMPL razlikuje od drugih tovrstnih dogodkov? Kako vam vsako leto uspe ostati med najvplivnejšimi v regiji?

Dogodke med seboj težko primerjam. Nismo edini, ki dobro delamo. Obstaja veliko različnih konceptov dogodkov v regiji – eni temeljijo bolj na mreženju in zabavi, spet drugi so ožje specializirani. Sama se velikokrat »pohecam«, da je SEMPL eden najbolj »piflarskih« dogodkov pri nas (govorim seveda o medijsko-oglaševalski panogi). Čar je ravno v tem, da nam je uspelo z dobro izbiro tem in govorcev, okoli katerih smo pozicionirali celotno blagovno znamko, tovrstno »piflarijo« v zadnjih letih narediti trendovsko in kul. Danes ni več nobena skrivnost, da se minut na SEMPL-ovem odru ne da »kupiti« v sponzorskem paketu. Šteje zgolj in samo relevantna vsebina, ki si jo želimo deliti s svojimi obiskovalci. Prepričana sem, da sta ravno kakovost programa in odnos, ki ga imamo do obiskovalcev in partnerjev na dogodku – resnično damo vsi vse od sebe, da se od prvega do zadnjega na SEMPL-u počutijo lepo in da odidejo zadovoljni – ključna dejavnika, zaradi katerih se ljudje na SEMPL radi vračajo in zaradi katerih z leti močno povečuje svoj ugled v jadranski regiji. Glas o njem pa tudi drugod po Evropi in svetu ponesejo naši govorci, ki so vedno znova prijetno presenečeni nad pozitivno energijo in skrbno izbranimi vsebinami na konferenci.

Kaj želite sporočiti z novo podobo? Zakaj ste letos izbrali prav Futuro?

Če smo konferenca, ki govori o trendih, smo morali po vseh teh letih posodobiti tudi podobo, saj nam velikokrat ni več dobro služila. V prvi vrsti smo želeli močneje izpostaviti SEMPL kot blagovno znamko. S Futuro tudi poslovno zelo tesno sodelujemo, zato so, ko je beseda nanesla na želje glede SEMPL-a, z veseljem ponudili pomoč. Glede na njihove kultne dosežke v slovenskem oglaševanju nismo imeli pomislekov, da jim ne bi uspelo.

Vsako leto znova pa me zares navduši SEMPL-ova ekipa – z nekaterimi sodelujem od samega začetka, drugi se menjajo, moram pa reči, da si štejem v čast, da sem vseskozi imela in imam priložnost sodelovati s posamezniki, ki znajo in želijo "dihati SEMPL".

Tudi letos boste podelili nagrade sempler za medijske presežke leta v enajstih kategorijah. Od katere pričakujete največ, katera med tekmovalci vzbuja največ pozornosti oziroma v kateri kategoriji beležite največ prijavljenih?

Vedno z veseljem pogledam dve kategoriji, in sicer inovativna uporaba komunikacijskega kanala in najboljša izkustvena akcija. Uživam namreč v tem, kako agencijam nikoli ne zmanjka dobrih in inovativnih idej ter pristopov. Prva omenjena kategorija je po navadi tudi zelo številčna. Vsako leto znova me tudi fascinira, kako nekatere preproste ideje prinesejo odlične rezultate in kako so po drugi strani nekatere kompleksne medijske strategije dobro in detajlno načrtovane. Veseli me, da nagrade sempler pridobivajo čedalje večji pomen, saj strateška izbira komunikacijskih kanalov in način doseganja potrošnikov postajata vedno bolj pomembna.

PREBERITE ŠE: SEMPL 2016 - 18. konferenca medijskih trendov

Zdaj, ob svoji polnoletnosti, bo SEMPL še bolj strokoven, razgiban in radoživ. Kaj lahko od letošnjega pričakujemo obiskovalci?

Letos se bomo posvetili razvoju prelomnih idej, sodobnim poslovnim modelom za doseganje stalne rasti, strateškemu pripovedovanju zgodb, vlogi umetne inteligence v marketingu, viralnim spletnim vsebinam, prihodnosti oglaševanja v tisku in na televiziji ter novim oblikam medijskega zakupa. Izvedli bomo kar nekaj uporabnih delavnic ter se tudi zunaj odra družili s predavatelji, ki v večini ostajajo na konferenci oba dneva in bodo tako dostopni tudi za kakšno kavo ali klepet z našimi obiskovalci.

Kako si predstavljate urbano življenje?

V celoti užiti in vdihniti utrip mesta ter vseh raznolikosti, ki jih ponuja. Ljubljana je postala prava prestolnica v malem in priznam, da si s posedanjem ob kavi v znanih in manj znanih kotičkih, v dobri družbi, vedno napolnim baterije.

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča