Pomlad prinaša svež veter v svet mode in novi pomladni trendi so že preplavili nakupovalne ... Več
Kako si pri delu od doma postavite rutino
Delo od doma je lahko izredno prijetno, če si ga takšnega naredite. Delo od doma je v zadnjem letu postalo nekaj povsem normalnega. Nekateri so nad tem navdušeni in upajo, da bo tako ostalo tudi v prihodnosti, spet drugi pa so veseli, da se lahko vrnejo v polne pisarne.
Sicer bi najbrž večini najbolj ustrezala kombinacija tako dela od doma kot dela iz pisarne, kar prakticira vedno več tudi slovenskih podjetij.
Čeprav je delo od doma bolj umirjeno in fleksibilno, pa se hitro lahko zgodi, da nas doma motijo določene stvari. Zato je ključnega pomena, da si pripravimo rutino, ki nam ustreza.
Uporabite koledar ali to-do listo
Četudi si le redko pišete naloge, ki vas čakajo v tistem dnevu, vam priporočamo, da si vsak večer pred spanjem ali pa ob koncu delovnega dne, napišete seznam opravil, ki vas čaka naslednji dan. S tem boste težje pozabili, kaj vsem morate opraviti, obenem pa boste tudi imeli neke vrste rutino. Lahko uporabite list papirja in svinčnik ali pa eno izmed elektronskih aplikacij, kot je Asana.
Merite čas pri najbolj pomembnih opravilih
Ali najraje odgovarjate na elektronska sporočila v dopoldanskem času, zvečer pa najraje pišete tekste? Potem si delo razporedite tako, kot vam ustreza. Predlagamo tudi, da si za vsako izmed nalog vzamete točno določeno časa. S tem boste čez cel dan dosegali manjše cilje in tako še dodatno povečali svojo produktivnost.
Vzemite si odmor
Ko delate od doma, ste ves čas sami in si ne vzamete niti pet minut časa za hiter klepet ali kavo s svojimi sodelavci. Hitro se lahko zgodi, da cel dan, tudi izven delovnih ur, preživite za računalnikom. A odmori so zato, da z njimi povečate svojo produktivnost, kreativnost in motivacijo. Vzemite si vsaj petminutni odmor in spijte kavo, si privoščite prigrizek ali se samo dobro raztegnite.
Poseben prostor za delo
Kot že rečeno večkrat, delo od doma lahko hitro postane preveč obsežno. Delate lahko ob vseh mogočih urah, v vseh prostorih po stanovanju in v vseh mogočih položajih. To pa za vaše zdravje in dobro počutje vsekakor ni dobro. Uredite si svoj delovni prostor, v katerem imate računalnik in vse dodatke, ki jih potrebujete za svoje delo. Naj bo ta prostor namenjen izključno in samo delu, računalnika in dela pa ne nosite v druge prostore.
Bodite spontani
Čeprav vam bo rutina pomagala pri motivaciji in lažjem delu, je vseeno pametno, da si omogočite tudi malo spontanosti in svobode. Če je vaš urnik fleksibilen in vam ni potrebno biti za pisalno mizo osem ur, potem vam predlagamo, da si na vsake toliko vzamete čas za sprehod s prijateljico ali pa delovno mizo zamenjate za mizo v kavarni ali parku. S tem boste zamenjali okolje in povečali produktivnost ter poskrbeli, da niti en dan ni enak drugemu.
Vir: fabfitfun.com