Lidl Slovenija z novo blagovno znamko

CITYLIFE 16.10.2018
Lidl Slovenija

Znamka Naše nam paše združuje približno 50 izdelkov, ki se jih spominjamo oziroma jih prepoznavamo kot pristne domače. Nabor izdelkov bo navdušil tudi najzahtevnejše gurmane, obenem pa v Lidlu Slovenija obljubljajo, da se bo nabor izdelkov v znamki v prihodnje še povečeval.

Lidl Slovenija že vrsto let posebno pozornost namenja slovenskim dobaviteljem, podpori njihovemu razvoju ter spoštovanju lokalnega okolja, potrošnika in družbe kot celote. Del teh prizadevanj je tudi projekt Lidlova lojtr'ca domačih, katerega namen je spodbuditi male podjetnike, da svoje butične izdelke predstavijo celotni Sloveniji ter pridobijo pomembna znanja in izkušnje, ki jih definira zahtevno tržišče. Ker so izdelki z Lojtr'ce domačih med Lidlovimi kupci izredno priljubljeni, pozornost do domačega, lokalnega pa vedno večja, se je v Lidlu Slovenija rodila tudi želja po novi lastni blagovni znamki, ki bi slovensko kulinarično tradicijo postavila v samo središče.

Naše nam paše je nova Lidlova blagovna znamka, ki z navdihom tradicije nagovarja trende.

Blagovna znamka, ki raste 
Znamka Naše nam paše obsega približno 50 izdelkov, ki jih odslej najdete v vseh Lidlovih trgovinah v Sloveniji. Odlikuje jo skrben izbor lokalnih, preverjenih dobaviteljev, v sodelovanju s katerimi so v Lidlu Slovenija posebej za to znamko nekatere tradicionalne recepture tudi prilagodili oziroma nadgradili skladno s sodobnimi trendi.

Tudi kampanja poklon slovenski tradiciji
Lansiranje blagovne znamke Naše nam paše je pospremila komunikacijska kampanja, v kateri lahko slišimo del doslej še ne upesnjene skladbe legendarnega Slavka AvsenikaNesi me, nesi (Srečanje). Gre za skladbo, ki je v originalu stara že več kot trideset let; nastala je leta 1986, spisala pa sta jo graditelja narodnozabavne glasbe, brata Avsenik. Prvič je bila skladba objavljena v letu njenega nastanka na plošči za nemško tržišče, na slovenski izdaji Ansambla bratov Avsenik (album 'Veselo na pot') pa je bila prvič objavljena leto dni kasneje. Pred dvema letoma jo je na svojem albumu objavil tudi Ansambel Saša Avsenika. A skladba pravzaprav spada med tiste manj poznane Avsenikove, saj je do sedaj živela le kot instrumental. Kot bi čakala trenutek, da s svojim tradicionalnim narodno-zabavnim šarmom vstopi v sodoben glasbeni svet. Za njeno ponovno rojstvo je s sodobnejšo priredbo poskrbela Avsenikova vnukinja, perspektivna glasbenica MonikaAvsenik, ter ji dodala pridih mladostne svežine.

Ta še posebej odzvanja v video spotu, ki predstavlja zares svež pristop do narodno-zabavne glasbe (na voljo je na https://www.youtube.com/watch?v=6-WdhdEoqn0).

Še aktivneje tudi na področju vina
V teh dneh je Lidl Slovenija še aktivneje vstopil v še eno pomembno slovensko tradicijo – vinarstvo. Svojo bogato ponudbo kakovostnih vin po ugodnih cenah iz Lidlove vinoteke bo predstavljal skozi sodelovanje z največjo vinsko strokovnjakinjo pri nas, Miro Šemić.

Vso resnico o vinu bo delila na www.lidl.si/vinoteka, na portalu Lidlov navdih(www.lidlov-navdih.si) ter na dogodkih in srečanjih, kjer bo Lidl Slovenija predstavljal svojo vinsko ponudbo.

Več na lidl.si!

Fotografije: MP Produkcija

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča