Globalna tehnološka znamka HONOR v duhu inovacij sodeluje s priznanim umetnikom umetne ... Več
Najbolj pogoste napake, ki jih delamo pri pisanju elektronske pošte

Pošiljanje eletronskih sporočil je vsakodnevno opravilo, ki pa nas lahko precej drago stane, če nekaj narobe ali na napačen način napišemo.
Ko govorimo o katastrofi na delovnem mestu, je negativno ali neprimerno elektronsko sporočilo zagotovo del nje. Narobe zapisana beseda, manjkajoča beseda ali celo mail poslan napačni osebi - vse to lahko izpade izredno neprofesionalno. Ne glede na to, ali elektronsko sporočilo pošiljamo svojemu šefu, profesorju ali komurkoli drugemu, neka mera profesionalnosti je nujno potrebna. Spodaj danes predstavljamo najbolj pogoste napake, ki jih delamo pri pisanju elektronske pošte.
Elektronsko sporočilo pošljemo napačni osebi
Če gre za neprimerno vsebino, takšna pošta lahko povzroči vse od sramote pa tudi do izgube službe. Čeprav je težko ostati miren in ne začeti paničariti, se moramo spospasti s situacijo in narediti načrt, kako bomo omejili škodo.
Foto: Unsplash
Pošiljanje elektronskega sporočila, ki je preveč neuradno
Nekatere službe so bolj uradne kot druge. A ko nekje šele začenjamo delati, morajo biti naša sporočila čimbolj formalna in prilagojena glede na to, komu jih pošiljamo. Ko postanemo del ekipe, pa se to lahko spremeni in postane bolj neformalno.
Foto: Pexels
Uporaba osebnega elektronskega naslova
Ko dobimo služben elektronski naslov, za službene zadeve vedno uporabljajmo samo tega. Ko se namreč nekaj dogovorjamo s šefom ali nekom drugim, bo izpadlo izredno neprofesionalno, če bomo poslali iz svojega osebnega elektronskega naslova.
Ne vključimo podpisa
Če mail podpišemo samo z našim imenom, to tehnično ni narobe, a profesionalni podpis, ki vsebuje tudi naš priimek, kontaktne informacije, službeni logotip in našo službeno pozicijo je precej bolj profesionalen in bo ljudem omogočil, da nas lažje najdejo.
Foto: Unsplash
Pošiljanje sporočila brez da ga prej preberemo
Preden pritisnemo pošlji na kateremkoli sporočilu, ki je povezano s službo, ga moramo obvezno še enkrat prebrati, preveriti, če imamo pravega pošiljatelja, prav tako ko odgovarjamo, da ne kliknemo "odgovori vsem" (razen seveda, če je to izrecno rečeno). Tudi, ko imamo gnečo, moramo vsaj na hitro preleteti sporočilo.