Najbolje vplivne blagovne znamke v letu 2019

Klavdija Rupar 28.02.2019
Foto: Unsplash

Tudi letošnje leto je Nike še vedno najbolj vplivna blagovna znamka, ki je vredna 32.4 milijard dolarjev in je v primerjavi z lanskim letom zrasla za kar 16 odstotkov.

Brand Finance, podjetje, ki se specializira v vrednotenju vpliva blagovnih znamk, vsako leto izračuna vrednosti blagovnih znamk in tako ugotovi, katere so tiste, ki so trenutno najbolj močne in vplivne.

Niku sledi Zara, ki je tako s 18.4 bilijoni dolarjev prehitela H&M, ki letos zaseda četrto mesto in je med desetimi najbolj vplivnimi znamkami največji poraženec, saj se je njegova vrednost zmanjšala za kar 16 odstotkov.

Največji Nikov konkurent Adidas je pristal na tretjem mestu, vendar ima skoraj še enkrat manjšo vrednost kot Nike.

Katere so najbolj vplivne znamke leta 2019?

1. Nike – 32.421 milijonov dolarjev

2. Zara – 18.424 milijonov dolarjev

3. Adidas – 16.669 milijonov dolarjev

4. H&M – 15.876 milijonov dolarjev

5. Cartier – 13.642 milijonov dolarjev

6. Louis Vuitton – 13.576 milijonov dolarjev

7. Uniqlo – 11.991 milijonov dolarjev

8. Hermes- 10.920 milijonov dolarjev

9. Gucci – 10.192 milijonov dolarjev

10. Rolex – 8.047 milijonov dolarjev

Seznam petdsetih najbolj vplivnih znamk v letošnjem letu je dostopen na tej spletni strani: brandfinance.com

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča