SKOK IZ POVPREČJA NA LETOŠNJEM SEMPLU

Helena Peterlin 26.09.2023
sempl-2023visual

Letošnji SEMPL bo nagrajeval komunikacijske presežke, ki segajo onkraj povprečja in varnih meja, poskrbel pa bo tudi za vsebinsko bogat program na dveh odrih. Med drugim se bodo na njih zvrstili župan mestne občine Ljubljana Zoran Janković, Janja Božič Marolt, ustanoviteljica in direktorica Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana ter vodja poslovnih partnerstev za regijo Baltika in Balkana pri TikToku Katia Nazarova.

SEMPL stremi k večanju sporočilne učinkovitosti, uspešnega medijskega načrtovanja, ustvarjanju novih pristopov v marketingu in novosti v medijih. Vse našteto zato tudi ustrezno nagradi. Poleg trendov prinaša tudi zgodbe priznanih predavateljev, konferenčne dneve pa zaokrožijo odlične zabave, kjer se stkejo nova poznanstva in ustvarijo nepozabni spomini. 

TRENDI, INSPIRACIJA IN USPEŠNE PRAKSE IZ PRVE ROKE

Med govorci, ki bodo zavzeli oder letošnjega SEMPL-a je izbrani nabor tako slovenskih kot tudi tujih strokovnjakov. Med imeni, ki bodo delila inspirativne primere iz prakse, so med drugim Dejan Turk, predsednik uprave A1 Slovenija in A1 Srbija, Zoran Jankovič, župan mestne občine Ljubljana, dr. Max McKeown, vedenjski strateg, znanstvenik in avtor knjig, Janja Božič Marolt, ustanoviteljica in direktorica Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana, Sebastian Szmigielski, vodja izvoznega sektorja za Balkan in Poljsko pri TikToku, Gregor Firbas, izvršni direktor Future DDB, Iva Đurković, direktorica agencij Luna\TBWA in OMD, Nika Mlinarič Hribar, soustanoviteljica SnowBoardGames, Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga in skrbnik marketinga na nivoju Skupine Emil Frey in številni drugi.

SLAVITEV IZSTOPAJOČIH KOMUNIKACIJSKIH KAMPANJ

SEMPL se ne osredotoča na teorijo, ampak prostor raje nameni dobri praksi, predvsem pa uporabnosti in sporočilnosti, ki jo prinaša končnemu naslovniku. Pri tem se poigrava in si upa preizkušati nove, neuporabljene in za zdaj še nesprejemljive koncepte.

V okviru tekmovanja bodo nagrade letos podelili v enajstih kategorijah: Strateška uporaba medijskega spleta, Inovativna uporaba novega medija/medijskega formata ali komunikacijskega kanala, Najboljša ciljana akcija, Najboljša izkustvena akcija, Najboljša izraba digitalnega okolja, Najboljša akcija na družbenih omrežjih, Najboljša uporaba mobilnega okolja, Najboljša uporaba podatkov, Najboljša PR-strategija ali promocija, Najboljši tehnološki pristop in Najboljša uporaba vplivnostnega marketinga.

Dela, ki se bodo uvrstila v ožji izbor, bodo prejela diplomo Sempler, zmagovalna strategija v posamezni kategoriji Zlati Sempler, najboljša medijska strategija leta Veliki Sempler, podeljeni pa bosta tudi 2 nagradi TOP SEMPL – Medijski menedžer 2023 in Medijska zvezda prihodnosti 2023.

Zanimanje za udeležbo na tem enkratnem presečišču komunikacijskih smernic je, predvsem po nekajletni odsotnosti, zelo veliko. Letos sta na voljo dve vrsti kotizacije, in sicer FULL PASS in AWARD CEREMONY + FRIDAY (četrtkova podelitev z zabavo in petkov program). Obe kotizaciji sta na voljo tudi kot POWER UP (z vključenim kosilom).

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča