Smile z urbano kampanjo ReFrešd

Helena Peterlin 18.07.2023
smile-dogodek-5-of-106

Pivovarna Laško Union svojo EverGreen vizijo nadalje udejanja skozi inovativne, sodobne aktivacije. Letos njihovo uspešno in odmevno kampanjo reFrešd nadaljuje v še bolj izdelanem slogu. K sodelovanju z znamko Smile so tako povabili slovensko podjetje Ekostekstil, ki se ukvarja z zbiranjem rabljenega tekstila, pretežno za namene ponovne uporabe.

smile23 ekotekstil feed 

Da bi zbrani, odpadni tekstil zaživel v karseda privlačni podobi so h kreaciji novih oblačil povabili večkrat nagrajeno modno oblikovalko Anjo Medle, dobitnico nagrade Elle, ki bo svojo kolekcijo predstavila oktobra 2023 na Ljubljana Fashion weeku. Nova, modna oblačila iz zavrženega tekstila bodo nato podarili v nagradnih igrah na Instagram profilu @refresd_. Tako na interaktiven način gradijo skupnost z mladimi, širijo recikliran modni navdih ter spodbujajo k uporabi predelanih oblačil, kar je prvi korak do bolj trajnostne garderobe in družbe. Postani del njihove urbane zgodbe tudi ti! Kako? ... klik na @refresd_.

smile dogodek 23 of 106

Celotno dogajanje ReFrešd bo podprlo tudi sedem premišljeno izbranih vplivnežev. Ustvarjalca, plesalca, koreografa in pedagoga, ki se skrivata pod imenom EZ Twins, Mark Vlahovič, ki je dobesedno doma na socialnih omrežjih, polna energije Jona Slaček, snemalec smešnih YouTube posnetkov - Luka Maček,  ustvarjalec inovativnih vsebin na družbenem omrežju TikTok - Gašper Gubanc. In še Ian Rozac, znan po umetniškem imenu LILJANX, je ustvarjalec vsebin, ki že tri leta ustvarja na družbenih omrežjih TikTok, Instagram in YouTube ter Matic Marolt se že od svojega 8. leta ukvarja s plesom.
smile dogodek 99 of 106
Ritem zgodbi ReFrešd pa bo dajala mlada zvezdnica, hiphoperka Masayah. Masayjin značilen izgled bo v svoje kreatorske škarje vzela mlada modna oblikovalka, obalčanka Tia Krašovec.


Novi SMILE stickerji in VR stekleničke

Na Instagram profilu @refresd_ si je mogoče prenesti tudi Instagram filtra – ustnice kiss kiss SMILE in VR full dancerke. Tako bomo lahko krasili svoje poletne reelse, storyje, sebke in kakšno sporočilo, ki vabi k druženju in sveži ReFrešd akciji, seveda s stekleničko piva Smile z novo podobo, ki vključuje tudi QR-kodo s povezavo na vsebino o pomembnosti odgovornega pitja.

smile dogodek 15 of 106

Fotogalerija

Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd Smile z urbano kampanjo ReFrešd

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča