Vsem otrokom, rojenim v mesecu septembru, bodo podarili drevo

CITYLIFE 04.09.2020
posadidrevo-unsplash

Drevesa so neodtujljiv del našega življenjskega okolja, so v naši naravi, v delu naše kulture, izročila, jezika. Radi se pohvalimo, da živimo v zeleni deželi, kjer imamo zaradi bogatega ruralnega in tudi urbanega drevesnega ekosistema čistejši zrak in prijaznejši življenjski habitat.»V Merkurju smo si zadali, da to izročilo pomagamo prenašati naprej, na prihodnje generacije, ki se že soočajo z dejstvom, da čista narava ni več nekaj samoumevnega in da moramo z okoljem ravnati odgovorneje. Zato je najbolj trajnosten družbeno odgovoren akt, ki ga lahko v Merkurju naredimo na področju drevesnih sadik, skrb, da bo v našem okolju raslo tudi v prihodnje čim več sveže posajenih dreves. Zato  bomo vsem otrokom, rojenim v septembru 2020 v Sloveniji, podarili eno izmed avtohtonih sadik drevesa iz Merkurjeve ponudbe in s tem spodbudili k obujanju stare tradicije dolgoročno,« pojasnjuje Lidija Rakuša, direktorica marketinga v Merkur trgovina, d.o.o.

Tako bodo starše s pomočjo slovenskih porodnišnic obveščali, da jih za njihove novorojence čaka brezplačna drevesna sadika (lipa ali breza) v njim najbližjem Merkurjevem vrtnem centru in jih na ta način spodbudili k ohranjanju starega slovenskega običaja sajenja dreves ob rojstvu otroka.

Družbeno odgovorna septembrska Merkurjeva kampanja poteka med 3.9. in 15.10.2020 pod sloganom: »Tradicijo sajenja dreves je vredno ohranjati«. Več na merkur.si/posadi-drevo!

»Želimo si, da bi se ta lepa tradicija, ki narekuje, da ob rojstvu otroka posadimo drevo, prenaša še naprej iz roda v rod in da se nanjo ne pozabi,« še dodaja Lidija Rakuša.In ker lahko drevo pravzaprav posadi vsakdo, v Merkurju vabijo vse, da se pridružijo pobudi in preverijo Merkurjevo ponudbo ter v mesecu primernem za sajenje dreves, septembru, posadijo drevo v želji, da nam lahko vsem proizvaja kisik in nudi senčno zatočišče ter bolj zeleno prihodnost. Drevo je simbol življenja, zato lahko za svojega otroka, ali skupaj z njim, pravzaprav kadarkoli posadimo drevo. 

Kampanjo bodo predvsem podprli na digitalnih kanalih s poudarkom na družbenih omrežjih. 


 

      

Izbor urednika