CITY AVTO TEST - Novi Volkswagen Taigo za kratke in dolge užitke v vožnji

Helena Peterlin 04.05.2023
vw-taigo-1-uvodna

Novi Volkswagnov adut med tako imenovanimi mini športnimi terenci že na prvi pogled izkazuje sorodstvo s starejšima bratoma VW T-Cross in T-Roc, a so snovalci želeli iti še korak dlje, zaradi česar so v oblikovanju še bolj poudarili športno in kupejevsko obliko. To jim je tudi uspelo, saj je novi VW Taigo kljub videzu malenkost daljši od obeh omenjenih, predvsem pa je naš testni avto, opremljen z dinamičnim paketom R-line ponujal povsem športni videz. Črna streha, ogledala v črni barvi in črne linije na odbijačih še poudarijo športnost. Prav tako smo opremo R-Line opazili v notranjosti vozila z majhnimi detajli, predvsem pa v obliki udobnih športnih sedežev spredaj in zadaj. 

vw taigo 8Opcija R-Line ponuja prepoznavno dinamično notranjost s športno oblikovanimi sedeži, najnovejšimi integriranimi digitalnimi prikazovalniki s paketom Digital Cockpit Pro, brezžično povezavo, ogrevanimi sprednjimi sedeži, usnjenim večfunkcijskim volanom in nočno ambientalno osvetlitvijo. 

Prostorna in udobna notranjost 

Kljub na videz majhnosti avtomobila se je VW Taigo izkazal kot izjemno udoben avto – tako za volanom kot tudi na zadnjih sedežih, kar smo osebno preizkusili na malo daljši vožnji. Predvsem pa nas je presenetil za ta razred izjemno velik prtljažni prostor, v katerega zlahka spravimo vse potrebno za krajši dopust štiričlanske družine.  

vw taigo 5Zunanjost avtomobila skriva velik in lahko dostopen prtljažni prostor.

Čisto dovolj zmogljiv

Ko pravimo »športni« ob opisu novega VW Taigo, mislimo predvsem na obliko, a tudi motorna različica bencinskega motorja 1.0, ki smo ga vozili, nas je presenetila. Tako med urbano vožnjo kot tudi na avtocesti niti enkrat nismo ostali čisto brez moči, tako da smo vedno prišli na cilj pravočasno in spočiti. Glede na današnji promet in omejitve pa tako ali tako ne moremo pričakovati čudežev. 

vw taigo 12Novi Taigo R-Line 1.0 TSI ima vgrajen trivaljni bencinski motor z močjo 81 kW (110 KM), ki po tovarniških podatkih na 100 km porabi povprečno 5,6 litra neosvinčenega bencina. 

Avto, ki obeta

Po enem tednu druženja z VW Taigo – ko smo prevozili krajšo in daljšo razdaljo, se pogovarjali v službi in si ga ogledovali s sosedi – smo bili enotni: novi VW Taigo ima zagotovo potencial med slovenskimi kupci. Osnova cena po podatkih uvoznika znaša nekaj nad 20.000 evrov, akcijska cena našega testnega modela – prostornine 1.0 z močjo 81 kW ter opremo R-Line – pa 25.438 evrov. 

vw taigo 4R-Line in črni detajli še bolj poudarijo športni izgled avtomobila.

Več na volkswagen.si/taigo!

 

Fotogalerija

CITY AVTO TEST - Novi VW Taigo za kratke in dolge užitke v vožnji CITY AVTO TEST - Novi VW Taigo za kratke in dolge užitke v vožnji CITY AVTO TEST - Novi VW Taigo za kratke in dolge užitke v vožnji CITY AVTO TEST - Novi VW Taigo za kratke in dolge užitke v vožnji CITY AVTO TEST - Novi VW Taigo za kratke in dolge užitke v vožnji CITY AVTO TEST - Novi VW Taigo za kratke in dolge užitke v vožnji

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča