Novi Mercedes razreda C - športnejši izgled in vrhunska tehnologija

Matej Jurgele 26.02.2021
21c0053003

Mercedes je razkril svojo najnovejšo različico v zadnjem desetletju najbolj priljubljenega modela – novi razred C. Ta v peto generacijo vstopa z letošnjim letom, predhodna pa se lahko pohvali s več kot 2,5 milijona prodanih primerkov.

Kot vedno, se tudi tokrat novi razred C uvršča ob bok tekmecem, kot so BMW serije 3, ter posodobljeni različici Audija A4 in Jaguarja XE. In ker se želje kupcev v zadnjih letih občutno spreminjajo in ti vedno bolj posegajo po SUV vozilih, bo vstop na že tako zasičen trg v aktualni generaciji vseeno nekoliko težji. Seveda pa ne smemo zapostaviti tudi vedno večjih apetitov kupcev po cenovno sprejemljivejših električnih vozilih.


To pomeni, da se novi Mercedes razreda C sooča z bolj raznoliko konkurenco kot kdaj koli prej. Razred C se predstavlja z novo športno podobo, tehnologijo v notranjosti ki izhaja iz razreda S, in obsežno ponudbo elektrifikacije v celotnem spektru pogonskih sklopov. Priključni hibridi lahko sedaj na izključni električni pogon prevozijo razdalje do 100 kilometrov (WLTP).

Novi Mercedes C-razred 2021: zasnova in platforma

Arhitekturno osnovno novega razreda C predstavlja močno posodobljena različica platforme Mercedes Rear Architecture (MRA), ki jo je uporabljala predhodna različica. Nova različica platforme MRA je že uporabljena pri najnovejšim razredu S, s čimer razred C koristno izkorišča vse tehnološke rešitve najprestižnejšega razreda.Z vidika oblikovanja, novi razred C povzema oblikovalske linije že predstavljenega oziroma posodobljenega razreda E, hkrati pa je dobil tudi bolj športen izgled. Ta se izraža v agresivnejšem izgledu pokrova motorja s štirimi izboklinami, izrazitejšo strešno linijo in pretvorbo razreda C v še bolj limuzinski izgled s pomikom potniškega dela proti zadku vozila.

Limuzina je sedaj za 65 mm daljša kot prej (4.751 mm) in za 10 mm širša (1.820 mm). Dimenzijski prirastek je kombiniran s 7 mm nižjo strešno linijo, medtem ko sta sprednji in zadnji kolotek širša za 19 mm, oziroma 48 mm. Medosna razdalja je zrasla za 25 mm.Zasnova sprednjega dela avtomobila se močno spogleduje z razredom E in sicer z novo masko in žarometi v popolni LED tehnologiji. Podobno lahko rečemo tudi za zadnje LED luči. Kompaktnejša in športnejša narava limuzine razreda C, v primerjavi z večji razredom E, pa se odraža z novim pokrovom prtljažnega prostora. Ta ima nameščen majhen integriran spojler, pod njim pa se v prtljažnem prostoru nahaja 455 litrov tovorne prostornine.

Istočasno prihaja tudi karavanska različica

Poleg limuzinske različice bo od začetka predstavitve na voljo predstavitve tudi karavanska različica. Tudi ta je prejela podoben paket preobrazbe, zrasla v dolžino in širino, prav tako je nižja tudi strešna linija. Prtljažni prostor je prejel dodatnih 30 litrov več prostornine v primerjavi s predhodnim modelom. Z vsemi sedeži v drugi vrsti se sedaj tam nahaja 490 litrov prostornine. V primeru, da jih poklopite, je na voljo 1.510-litrski tovorni prostor. Samodejno odpiranje/zapiranje prtljažnega prostora je del serijske opreme. Žal ne bosta na voljo ne kabriolet, niti coupe različica.

Fotogalerija

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča