Novi Range Rover SV

Novi Range Rover - najbolj dovršen in zaželen

Janko Zrim 03.11.2021

Novi Range Rover SV, ki bo prvim kupcem na volj pozno spomladi leta 2022, že na prvi pogled ohranja tisto tipično silhueto svojih predhodnikov in ponos te prestižne britanske znamke. Hkrati pa pa gre v bistvu za popolnoma nov avto, ki združuje sofisticiran dizajn in vrhunsko tehnologijo.

Prepoznavna in unikatna zunanjost

Če kdaj katerega od novih modelov vozil nehote primerjamo z drugimi znamkami, lahko pri novem Range Roverju, kar se tiče zunanjosti rečemo le - unikatno. Oblikovalci so v eni oblikovalski zamisli združili 50 let preteklosti in napovedali prihodnost. Sprednji del še bolj kot pri prejšnji generaciji poudari močan karakter vozila z nezgrešljivim napisom Range Rover na pokrovu motorja in veliko režo za zrak, ki se ponovi tudi malo nižje v odbijaču. Slednja nehote malce nakazuje tudi na alternativen pogone, hibrid in elektriko, ki bo sledila osnovnemu modelu z dizelskimi in bencinskimi motorji.Tudi stranska linija ohranja prepoznavnost znamke, s tem da je še bolj čista in elegantna, čemur zagotovo pripomorejo tudi skriti potopni ročaji na vratih in pa 23 palična kolesa. Pravo malo revolucijsko spremembo v »čiščenju« izgleda pa lahko opazimo zadaj, kjer bomo podnevi zaman iskali luči in smernike, saj so skrite pod črno obrobo. Prikažejo se šele ko so prižgane in po navedbah oblikovalcev gre, glede na zelo ozek pas, za ene najmočnejših LED svetil v avto industriji.Pokrov prtljažnika je, kot pri prejšnjem modelu, deljiv a še bolj funkcionalen, kar omogoča po novem tudi opcijo sedmih sedežev, saj je novi Range Rover doslej najdaljši in prvič presega dolžino petih metrov.»First class« na cesti
V notranjosti najprej opazimo izjemno oblazinjenje in natančno izdelavo vseh detajlov. Od šivov na usnjenih sedežih do intarzij v lesenih oblogah. Vse skupaj pa prefinjeno dopolnjuje množica funkcionalnih predalov in stikal.  Če primerjavo poiščemo v letalskem prevozu lahko rečemo le »first class plus«

Tako kot zunanjost je tudi notranjost prečiščena. Vsega je ravno prav in še več za luksuzno vožnjo tako po urbanih središčih, kot tudi po brezpotjih. Nadzorni sistemi, povezljivost z ostalimi napravami in pregledni ekrani poskrbijo za udobno in varno potovanje, najnovejši sistemi pa zagotavljajo vse potrebne informacije ter podporo za voznika in potnike.

Luksuzni terenec

Kar se tiče voznih lastnosti, ostaja Range Rover, za razliko od nekaterih tekmecev, v svojem bistvu še vedno pravi terenec. Vedno pripravljen tudi za najtežje izzive, kot je vožnja skozi 90 cm globoko vodo, premagovanje 45 stopinjskih klancev in po zaslugi posamičnega zasuka koles za 7 stopinj tudi z izjemno majhnim obračalnim krogom. Za najtežje terene se normalna višina od tal, ki znaša 30 cm, lahko poveča še za dodatnih 15 cm.

V ponudbi je na voljo pet motornih različic ( trije dizelski in dva bencinska) z osem stopenjskim samodejnim menjalnikom in močjo motorja od 250 pa vse do 500 »konjskih moči«. Vsi motorji imajo vgrajen tudi blagi hibridni sistem, popolnoma električno različico pa lahko pričakujemo leta 2024.

Kot smo že omenili gre pri novem Range Roverju šele za peto generacijo vozila, kar pomeni da v podjetju sujejo nove modele počasi in premišljeno. Ko kupite novega Range Roverja bo pri hiši lahko tudi  deset in več let. In upamo, da jih bomo, kljub visoki ceni, prihodnje leto srečevali tudi na Slovenskih cestah.

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika