Nova orlovska čelada za najdaljše polete

CITYLIFE 01.10.2022
ženska-in-moška-reprezentanca-a

Hisense Europe je pogodbo podpisal za blagovno znamko Gorenje, ki skakalce in skakalke podpira že več kot 30 let. V Hisense Europe so v zadnjih mesecih prav tako iskali navdih za novo podobo čelade, ki jo bodo v zimski sezoni 2022/2023 ponosno nosili naše skakalke in skakalci. Čelada, ena izmed najpomembnejših kosov skakalne opreme, odraža simbol celotne panoge smučarskih skokov – orla. Na slavnostni prireditvi so se predstavili tudi člani in članice moške in ženske reprezentance A, ki so nad podobo čelade navdušeni.

Cene Prevc

Kot je na predstavitvi povedal Blaž Skodlar iz Produktnega oblikovanja Hisense Europe, so podobo čelade zasnovali z mislijo na orla. »Pogled na Slovenske orle v zraku nam pokaže podobo ptiča – smuči so mogočna orlova krila; kombinezon, ki skakalcem omogoča lepo drsenje po zraku, predstavlja trup; očala seveda predstavljajo velike orlove oči, ki so eden izmed njegovih največjih adutov. Ostane nam še glava – orel te nima zaščitene, naše skakalce in skakalci pa brez čelade seveda ne morejo.« Zato so značilne barve beloglavega orla prenesli tudi na čelado. Ta je spredaj bela, nato pa se nadaljuje v podobo orlovega perja v gibanju. Prav to simbolizira hitrost, ki jo v skoku dosežejo skakalci in skakalke – dosežejo lahko tudi čez 130 km/h. V zadnjem delu čelade, ki že predstavlja orlov vrat, se čelada obarva v turkizno barvo, ki je simbol tega, da skakalke in skakalce vedno podpira tudi blagovna znamka Gorenje. »V veliko čast nam je bilo, da smo lahkoz ekipo  pomagal ustvariti novo podobo čelade in vsem skakalkam in skakalcem želim zelo uspešno sezono,« je še dodal Skodlar.

Blaž Skodlar, produktno oblikovanje Hisense Europe

Direktorica marketinga Hisense Europe, Alenka Potočnik Anžič je ob tem poudarila, da so v Hisense Europe zelo ponosni na dolgoletno sodelovanje s Smučarsko zvezo Slovenije. »V Hisense Europe se zelo zavedamo pomembnosti vlaganja v šport. Verjamemo, da s tem pripomoremo k razvoju športa, športnikov samih in da jim s tako dolgoletnim sponzorstvom oz. podporo, v dobrih in težkih trenutkih, predstavljamo tudi oporo za brezskrbno letenje v daljave. Počutimo se kot del družine, za kar se vsem zahvaljujem. Seveda pa se ta sinhronost s športnicami in športniki kaže tudi navzen, saj verjamemo, da vsi vaši navijači prav zaradi našega dobrega sodelovanja tudi z veseljem posežejo po Gorenjevih velikih in malih gospodinjskih aparatih.« 

Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga Hisense Europe in Uroš Zupan, direktor Smučarske zveze Slovenije

Z veseljem so novo pridobitev pozdravili tudi naši najboljši skakalci in skakalke. Nika Križnar, dobitnica velikega kristalnega globusa, zlate olimpijske medalje in nosilka medalj s svetovnega prvenstva je povedala: »Navdušena sem nad izgledom čelade. Sama barva se lepo ujema z barvami našega zvestega sponzorja Gorenja. Seveda se bomo novega izgleda morali najprej navaditi. Verjamem, da nas bo čelada nesla zelo daleč.« Njen kolega v moški A reprezentanci, lani najboljši letalec na smučeh, Žiga Jelar, je besede Križnarjeve dopolnil: »Čelada ima zelo lep dizajn, res sem navdušen nad končnim izdelkom v celoti in upam, da bo čim večkrat z nami stala na zmagovalnem odru.«  

Vodja panoge na Smučarski zvezi Slovenije, Gorazd Pogorelčnik, je vesel, ker bo na novi čeladi zelo izpostavljen napis Gorenje, napis dolgoletnega podpornika nordijskega športa v Sloveniji: »Čelada je eden najpomembnejših elementov opreme pri smučarskih skakalcih in skakalkah. Varnost je na prvem mestu, tu pa imamo še skupek lepega dizajna in varnosti in ne dvomim, da bo vse skupaj več kot pomagalo našim tekmovalcem in tekmovalkam pri dolgih poletih in doseganju vrhunskih športnih rezultatov.«

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča