Ford in Cold Culture združila modo in avtomobilizem

CITYLIFE 28.02.2024
fordcoldculture09

Znamka Cold Culture, ki sta jo ustanovila podjetnika Martina Merry in Andrés Varela, je navdih za oblačila, med katerimi sta tudi trenčkot Ford Trench Jacket in puli Ford High Neck Zip, za katerega so uporabili posebno metalizirano tkanino.

Kolekcija z 18 oblačili je že na voljo na coldcultureworldwide.com.   

“To sodelovanje je več kot le povezava blagovnih znamk – je izraz skupne strastne predanosti odličnosti in inovacijam,” je dejal Jesús Alonso, predsednik in izvršni direktor družbe Ford Iberia. “Veseli nas, da lahko v sodelovanju s Cold Culture javnosti predstavimo edinstveno kolekcijo, ki je poklon vznemirljivemu svetu avtomobilizma in sodobnemu uličnemu slogu.”

O znamki Cold Culture

Podjetništvo je nekaj, kar se pogosto pokaže že v zgodnjem otroštvu. Tako je bilo tudi pri partnerjih, ki sta lastnika znamke Cold Culture. Pri petnajstih sta na glavo skočila v poslovni svet in pri dvajsetih posadila seme svojega podjetja. Izoblikovalo se je v podjetje, ki povezuje glasbo, potovanja in urbani slog, in je postalo eno vodilnih imen med španskimi ponudniki uličnih oblačil. 

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča