Kako si s probiotiki lahko izboljšamo zdravje?

Klavdija Rupar 13.05.2019
Foto: Depositphotos

Probitiki so izredno dobri za naše telo, kar v zadnjem času prikazejo tudi vedno več raziskav. Pomagajo nam lahko pri zaprtju, driski, zgagi in kroničnih boleznih želodca.

Vedno bolj pogosto pa raziskovalci ugotavljajo tudi, da se z uporabo probitikov izboljšuje naše duševno zdravje, saj lahko z njimi zmanjšamo nivoje tesnobe, depresije in se na splošno bolje počutimo.

Foto: Pexels

Kako probiotike najlažje vpeljemo v svojo prehrano?

Glavno pravilo pri probiotikih je, da izberemo izdelek, ki ima bilijon oblikovanih enot, ki vsebujejo rodove lactobacilius, bifidobaterum in saccaromyces boulardii.

Vedno si dobro oglejmo navodila in čemu so namenjeni probiotiki. Izbrati moramo izdelek, ki zdravi simptome, ki jih imamo.

Naj nas ne bo strah vprašati za pomoč! V lekarni ali v raznih trgovinah s prehrano ljudje vedo, kaj točno pomenijo novi izdelki in nam lahko pomagajo, da izberemo nekaj, kar je primerno za nas.

Če imamo težave z vetrovi, smo napihnjeni ali se enostavno ne počutmo dobro v prvem tednu jemanja probiotikov, nikar ne prenehajmo z jemanjem. To je znak, da naše zdrave bakterije prihajajo nazaj. Ko se bo ta faza končala, bomo zares začutili dobre učinke probitiokov. 

Foto: Depositphotos

Katera hrana vsebuje probiotike?

  • Kambuča (fermentiran čaj)
  • Jogurti (s probiotiki in malo sladkorja)
  • Kefir
  • Surovo kislo zelje
  • Tempeh (kis in kvas)
  • Miso (tradicionalna japonska začimba iz fermentiranega riža)

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Anja Mrevlje, priporoča