Peugeot 308 izžareva francosko privlačnost

Matej Jurgele 25.03.2021
peugeot308phev2103styp032

Peugeot 308 je utrdil položaj v svojem avtomobilskem segmentu in nekoliko spremenil svojo morfologijo. Zaradi 55 milimetrov daljše medosne razdalje je oblika karoserije nekoliko bolj razpotegnjena in potnikom na zadnjih sedežih ponuja več prostora, medtem ko 20 milimetrov manjša višina v kombinaciji s konceptom "soft-nose" vizualno podaljša pokrov motornega prostora. Od strani preproste in gladke bočne stranice razkazujejo mogočen značaj prek dveh poudarjenih oglatih linij, ki se pneta nad prednjimi in zadnjimi kolesi. Oblikovna zasnova stranskih površin črpa navdih za svojo identitetno obliko iz zgodovine znamke (Peugeot 205, 208, 308…) in hkrati odseva rezultate dinamične morfološke prenove, ki jo je bila deležna celotna silhueta.308-ico krasi najnovejši logotip znamke Peugeot na okrasni maski. Za logotipom ni več radarskega merilnika za sisteme za pomoč pri vožnji, kar prinaša pomembno izboljšavo z vidika oblikovne zasnove in tehnologije, poleg tega pa logotip odslej povsem sam kraljuje na okrasni maski. Registrska tablica je torej premaknjena čisto na spodnjo površino prednjega dela.Prednja žarometa sta od osnovnega nivoja opreme dalje na voljo s tehnologijo LED. Pri nivojih opreme GT/GT Pack so žarometi Full LED še bolj usločeni. Žarometi Peugeot Matrix LED Technology so še bolj učinkoviti in zagotavljajo več varnosti pri vsakodnevni uporabi. Zadnje luči so pridobile tehnologijo Full LED v podobi treh levjih krempljev za moderen svetlobni podpis znamke Peugeot.

Za novega Peugeot 308 bo na voljo sedem barv karoserije: zelena Olivine, modra Vertigo, rdeča Elixir, biserno bela Perle, bela Banquise, siva Artense in črna Perla Nera.

Pogonski sklopi
Za novega 308 sta na voljo dva priključna hibridna motorja:

HYBRID 225 e-EAT8 / dvokolesni pogon / kombinacija motorja PureTech s 180 KM (132 kW) in električnega motorja z 81 kW v povezavi z menjalnikom e-EAT8 /

HYBRID 180 e-EAT8 / dvokolesni pogon / kombinacija motorja PureTech s 150 KM (110 kW) in električnega motorja z 81 kW v povezavi z menjalnikom e-EAT8  

Okvirno trajanje polnjenja:
Na polnilni postaji WallBox (32 A) z močjo 7,4 kW se baterija popolnoma napolni v 1 uri in 55 minutah z enofaznim vgrajenim polnilnikom (7,4 kW), na zmogljivejši vtičnici (16 A) se baterija popolnoma napolni v 3 urah in 50 minutah z enofaznim vgrajenim polnilnikom (3,7 kW), na standardni vtičnici (8 A) se baterija popolnoma napolni v 7 urah in 5 minutah z enofaznim vgrajenim polnilnikom (3,7 kW).Na voljo je tudi z motorji z notranjim zgorevanjem, ki ustrezajo najnovejši zakonodaji o Euro 6. Med bencinskimi motorji je na voljo trivaljni motor s prostornino 1,2 litra:

  • PureTech 110 S&S BVM6,
  • PureTech 130 S&S BVM6,
  • PureTech 130 S&S EAT8.

Med dizelskimi motorji je na voljo štirivaljni motor s prostornino 1,5 litra:

  • BlueHDi 130 S&S BVM6,
  • BlueHDi 130 S&S EAT8.

308 je tako prvo vozilo iz Peugeotovega prodajnega programa, ki bo nosilo najnovejši grb. Z brezčasnim logotipom, ki se ponaša s francoskim strokovno podkovanim znanjem in izkušnjami, znamka obrača novo stran v svoji zgodovini, ki zaobjema izkušnje iz sedanjosti in globalne izkušnje s področja kakovosti. Novi Peugeot 308 bo v Evropi na prodaj v drugi polovici leta 2021, njegova proizvodnja pa bo potekala v tovarni v Mulhousu v Franciji.

Fotogalerija

Peugeot 308 PHEV Peugeot 308 PHEV Peugeot 308 PHEV Peugeot 308 PHEV Peugeot 308 PHEV Peugeot 308 PHEV Peugeot 308 PHEV Peugeot 308 PHEV

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča