Prihajata BMW iX xDrive50 in BMW iX xDrive40

Matej Jurgele 17.03.2021
bmw-ix-xdrive-9

Novi paradni tehnološki model se osredotoča na užitek v vožnji brez lokalnih emisij – seveda v kombinaciji s prepoznavno športnostjo blagovne znamke, učinkovitostjo in prepričljivim dosegom – ter odločen, celosten pristop k trajnosti. BMW iX je trenutno v zaključni fazi razvoja za svojo serijsko proizvodnjo, ob prihodu na trg, ki je predviden s koncem leta 2021, bodo kupci lahko izbirali med dvema modelskima različicama: BMW iX xDrive50 in BMW iX xDrive40.

BMW iX na novo opredeljuje uspešen koncept športnih terencev (SAV). BMW iX xDrive40 se bo v Sloveniji na voljo od 81.800 EUR dalje, kar ga uvršča na raven primerljivega priključno hibridnega BMW X5. Poleg tega bodo kupci uživali v privlačnih novostih iz nabora funkcij vozil, pa tudi v brezhibnem in uporabniku prijaznem postopku konfiguracije s prilagojenimi izdelki in storitvami.

Elektromotorji: večja dinamika in zmanjšana uporaba kritičnih materialov 

Elektromotorji pri BMW iX Delujejo po principu sinhronskega motorja z vzbujalnim tokom. Posebna zasnova ima pozitiven učinek tudi na karakteristike delovanja elektromotorjev. Natančno nadzorovano vzbujanje rotorja z električno energijo zagotavlja razpoložljivost polnega navora že ob zagonu. V nasprotju z elektromotorji običajne zasnove pa se največji navor vzdržuje prek zelo širokega območja vrtljajev. Odločilna značilnost izkušnje za volanom BMW iX je torej njegov razvoj moči, ki ni le bliskovito hiter, ampak tudi neverjetno dosleden, kar poudarja športno odličnost avtomobila, tako značilno za blagovno znamko.V BMW iX xDrive50 pogonski sistem, ki ima po en elektromotor na sprednji in zadnji premi, proizvede več kot 370 kW (500 KM) največje moči in pospeši od 0 do 100 km/h v manj kot petih sekundah. BMW iX xDrive40 razvije več kot 240 kW (300 KM), kar mu omogoča, da pospeši od 0 do 100 km/h v dobrih šestih sekundah.

Učinkovit pogonski sistem in baterijska tehnologija nove generacije za povečan doseg

Elektromotor, menjalnik in močnostna elektronika pri BMW iX sestavljajo tesno povezan paket v enem samem ohišju. Kompaktna konstrukcija prav tako pozitivno vpliva na učinkovitost pogonskega sistema. Ker je ta še nadalje okrepljena z optimizirano aerodinamiko in inteligentno lahko konstrukcijo, BMW iX v svojem segmentu močno prednjači pri vprašanju učinkovite vožnje.BMW iX xDrive50 je opremljen z baterijo bruto energijske vsebnosti več kot 100 kWh, medtem ko ima baterijski sklop pri BMW iX xDrive40 bruto energijsko vsebnost več kot 70 kWh. BMW iX xDrive50 tako doseže doseg več kot 600 kilometrov po preskusnem ciklu WLTP. Doseg pri BMW iX xDrive40, izračunan po WLTP, pa je več kot 400 kilometrov.

Nova tehnologija polnjenja pri BMW iX omogoča hitro polnjenje z enosmernim tokom (DC), ki zagotavlja izjemno visoko zmogljivostjo polnjenja. Visokonapetostno baterijo v BMW iX xDrive50 je mogoče polniti z največjo zmogljivostjo do 200 kW, medtem ko ta pri BMW iX xDrive40 znaša do 150 kW. To pomeni tudi, da že desetminutni priklop zagotovi dovolj električne energije za več kot 120/90 dodatnih kilometrov dosega. V obeh modelskih različicah je visokonapetostno baterijo od 10 do 80 odstotkov zmogljivosti mogoče napolniti v manj kot 40 minutah.


Fotogalerija

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča