Lorige in Peugeot Sport - edinstvena zapestna ura za avtomobilske navdušence

Matej Jurgele 25.01.2022
lorige-peugeot-2

Od takrat, ko je avtomobilska skupina Automobile Club de l’Ouest leta 2020 naznanila novo kraljevsko kategorijo za vzdržljivostne dirke, so številni proizvajalci naznanili svoj povratek, med njimi zlasti Peugeot. Francoska znamka, trikratna zmagovalka dirke 24 ur Le Mansa (1992, 1993, 2009), je senzacionalno naznanila svoj najnovejši prototip hibridnega dirkalnika Hypercar, to je Peugeot 9X8. Z novo kategorijo, ki je odločno usmerjena v širšo javnost in povzema estetske zapovedi znamke, se bodo za Peugeotom znova obračali pogledi, kot se je to že zgodilo leta 1990 z dirkalnikom Peugeot 905 in leta 2006 z dirkalnikom Peugeot 908.

Peugeot 9X8

RAZVOJNA FAZA PRED DIRKAMI
Enako kot prvi model ure Lorige, BL-Endurance, katerega razvoj je zahteval več kot dve leti dela, vključno s testnimi fazami, v sklopu katerih so preverili zanesljivost kalibra znamke LOR-PR01 in odobrili ponovno obdelana ogljikova vlakna, je tudi Peugeot 9X8 letošnjo zimo začel s testno razvojno fazo, ki naj bi trajala nekaj mesecev, da bo nabrusil svoje kremplje. Lorige je najbolj znan po svojih ohišjih, izdelanih iz čisto pravih avtomobilskih zavor, ki so bile uporabljene na dirkah, tokrat pa bodo za uro BL-Endurance « Hyperblack » uporabljene zavorne ploščice, ki jih je dirkalnik Peugeot Hypercar uporabljal v fazi razvoja na prvih testnih vožnjah. To pomeni, da se lahko kupci ure Lorige zdaj že pohvalijo, da imajo v lasti del Peugeota 9X8, ki je bil dejansko preizkušen na tem dirkalniku enosedu, še preden se bo udeležil svoje prve dirke.

Lorige BL-Endurance

PRVI PREIZKUSNI OBRATI!
Tako kot novi dirkalnik oddelka Peugeot Sport tudi kazalci ure Lorige BL-Endurance « Hyperblack » izvajajo svoje prve obrate. Za dirkalne avtomobile velja, da so v razvojni fazi brez vsakršne zunanje »dekoracije«, tako da so usločene linije karoserije iz ogljikovih vlaken vsem na ogled. Enako velja za uro BL-Endurance »Hyperblack«, ki se bohoti v svojih surovih ogljikovih vlaknih in delih iz titana s črno DLC obdelavo, s katero pridobi čist, funkcionalen in samozavesten videz. Od lunete iz titana 5. stopnje vse do zunanjih vijakov po meri, vsi deli ure so bili kroglično peskano obdelani v črni barvi, tako da je pridobila želeni monokromatski učinek. Črn tematski motiv izpostavijo dodatki v barvah Kryptonite in Selenium Grey, tako da sovpada z vizualno identiteto ekipe Peugeot Sport. Te barve se idealno prepletajo s celoto, tako da je ura videti, kot da je pripravljena na naskok

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča