Aplikacije za lažjo organizacijo časa

Dandanes se nam zdi, da čas kar prehitro beži, 24 ur na dan pa je velikokrat preprosto premalo za vse, kar moramo postoriti. Neželeno zmedo ob neopravljenih, ali celo pozabljenih, obveznostih lahko enostavno rešimo z uporabo organizatorjev. Ker je mobilni telefon ves čas v naših rokah, so najboljši zagotovo tisti v mobilni obliki.
Dobre mobilne aplikacije za lažjo organizacijo časa se razlikujejo glede na to, katero vrsto aktivnosti si želimo bolje organizirati. Pripravili smo izbor Android aplikacij za organizacijo projektov, TO-DO seznamov, zapiskov in financ.
Organizacija stroškov z aplikacijo Expensify
Z aplikacijo Expensify lahko prihodkom in odhodkom preprosto sledimo kar na daljavo. Kako? Fotografiramo račun in Expensify samodejno prepiše podrobnosti stroškov. Ne glede na to, ali gre za strošek popite kave ali prejemek na računu, ki ga prejmemo po e-pošti, Expensify opravi vso organizacijo namesto nas. Aplikacija optično prebere račune in zabeleži podrobnosti. Stroške lahko celo kategorizira in organizira v poročila.
play.google.com
Aplikacija Expensify. Foto: Expensify Blog
Urejeni zapiski z Evernote
Evernote nam pomaga, da se osredotočimo na najpomembnejše zadeve in imamo dostop do podatkov, ko jih potrebujemo. Zapiske enostavno vnesemo ali skeniramo ročno napisane. Dodamo lahko opravila, fotografije, spletne strani ali audio. Ustvarimo lahko zvezke in organizatorje. Evernote sinhronizira naše beležke in zvezke prek naprav, tako da so naši podatki z nami na vsakem koraku.
play.google.com
Aplikacija za TO-DO sezname Any.do
Any.do opravila organizira skozi vrsto seznamov – naloge namreč razdeli na štiri razdelke: danes, jutri, prihajajoči, nekoč. Možno pa je ustvariti tudi lastne kategorije po meri. Opravila enostavno povlečemo in spustimo v posamezne razdelke oz. sezname, priložimo beležke, datoteke, zvok in nastavimo opomnike.
play.google.com
Aplikacija Trello. Foto: Trello
Aplikacija Trello za načrtovanje projektov
Ne glede na to, ali delamo z ekipo ali sami, Trello ponuja intuitiven sistem, ki vključuje številne funkcije za organiziranje idej in sledenje napredku projekta. Aplikacija projekt razbije v niz plošč. V vsaki plošči lahko ustvarimo vrsto seznamov, znotraj teh pa poljubno število kartic, posameznih elementov, ki lahko vsebujejo besedilo, fotografije, datoteke itd. Te kartice lahko označimo z različnimi barvami in določimo roke, mi (in vsi, ki jih povabimo) pa lahko kartice tudi komentirajo.
play.google.com
Mogoče te zanima tudi?
preberi povezane vsebine