German.Local.Culture - običaji, tradicija in kulturna raznovrstnost

CITYLIFE 12.08.2021
b4d1966c-f31f-40cd-8e97-04860a1c8531.jpeg

Kombinacija avtentičnih doživetij na urbanih destinacijah, regionalne vpetosti mest in raznolike turistične ponudbe v njihovi okolici. V osrčju kampanje so štiri področja. Ta se naslanjajo na najpomembnejše razloge popotnikov, da se odločijo za potovanje, in se jim pomagajo orientirati v široki turistični ponudbi.

Green - Trajnostno v mestu in naravi© DZT/ Julia Nimke

Trajnost je globalni megatrend. Za načrtovanje potovanj to pomeni, da mednarodni gostje iščejo trajnostno ponudbo v mestih in kulturno ponudbo mest združujejo z enodnevnimi izleti v naravo. Nekateri pa se odločijo za "počitnice na deželi" in se z okoljem prijaznimi prevoznimi sredstvi odpravijo na izlet v mesto. Raznolikost, ki jo tu ponuja Nemčija, je predstavljena v sklopu tematskega področja Green.

Flair - Od predalčnih lesenih gradenj do ulične umetnosti: vzdušje nemških mest© DZT/ Julia Nimke

Področje Flair zajema različne arhitekturne sloge, lokalno vzdušje mest in regij ter s kulturnega vidika zanimive in posebne kraje – od lokacij ulične umetnosti do mestnih četrti z bogato zgodovino. V kampanji so prikazane tako znane turistične znamenitosti kot tudi majhna mesta, ki s svojimi regionalnimi koreninami, zgodovino ali aktualnim kulturnim programom vzbujajo zanimanje potencialnih gostov za potovanje v Nemčijo.

Craft - Rokodelske tradicije, ki jih je mogoče doživeti       © DZT/ Julia Nimke

Na področju Craft prikazujemo, kakšno kulturno-zgodovinsko bogastvo premore Nemčija s številnimi večstoletnimi tradicijami in običaji. Tradicionalna obrt se iz generacije v generacijo predaja v obrtniških delavnicah in cehih. Tako se ohranjata regionalna kultura in identiteta. Marsikje lahko popotniki čisto od blizu opazujejo obrtnike in oblikovalce pri delu ter doživijo avtentično plat Nemčije.

Taste -
Užitek in okus: regionalno in svetovljansko© DZT/ Julia Nimke

Doživeti turistično destinacijo z lokalnimi in regionalnimi specialitetami – to je obvezen del počitnic v Nemčiji pri več kot polovici gostov. To zanimanje v kampanji naslavljamo na področju Taste. V kampanji prikazujemo nove generacije gastronomov in kuharjev, ki tradicionalno kulinarično umetnost interpretirajo na sodoben način. Seveda pri tem ne gre brez kozarca dobrega vina iz enega od 13 nemških vinorodnih okolišev ali piva iz ene od več kot 1.500 pivovarn.

Nemška turistična organizacija 

Naslovna fotografija: S kolesom po starem mestnem jedru mesta Mainz in pogledom na Mainzovo katedralo © DZT/ Julia Nimke

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča