Nasveti, s katerimi boste dvignili razpoloženje v teh temačnih zimskih dneh

Klavdija Rupar 09.01.2022
tim-gouw-jp2g4xxl5qq-unsplash-1

Zima je sicer najljubši letni čas marsikoga, a vseeno so trenutni hladni in temačni meseci precej depresivni, poskrbijo za pomanjkanje energije in motivacije. V takem vremenu je namreč precej bolj enostavno po več ur na dan ležati na kavču in gledati filme, kot pa narediti trening ali iti na sprehod. A čas je, da življenje vzamete v svoje roke in ne čakate, da bo zima mimo. Zato smo pripravili nekaj predlogov, ki vam bodo pomagali, da se postavite na noge, se osredotočite na delo in uživate tudi v času zimskih mesecev.


Poskusite s CBD

CBD kapljice pomagajo pri sproščanju, poskrbijo za bolj globok spanec, obenem pa vam bodo dale občutek umirjenosti in manj stresa, kar posledično pripelje tudi do boljšega spanca. Super so tudi zato, ker bodo dvignile vašo osredotočenost, povečale produktivnost in zmanjšale motilce, ki negativno vplivajo na vaše nivoje energije. Če so pred vami naporni tedni, razmislite o CBD kapljicah, saj bodo lahko vaša rešitev.

Obvladajte stres

Stres vam vzame ogromno energije, tako psihične kot fizične, še posebej v tem letnem času, ko imamo vsi polno opravkov in je vreme zunaj manj kot zadovoljivo. Zato se morate naučiti, kako najbolje obvladati stres, je pa to odvisno od vsakega posameznik. Nekateri najraje telovadijo, drugi si pogledajo dober film, tretji ugasnejo telefon. Obvezno pa si morate vzeti vsaj redne odmore od dela. Pomagalo vam bo tudi, če boste stvari, ki jih lahko opravite vnaprej, naredili predčasno, da se vam ob vseh rednih nalogah, ne bo potrebno ukvarjati še s tem.

Foto: pexels

Ne pozabite na spanje

Če dovolj spite ponoči, potem bi morali imeti dovolj energije, da pridete čez dan. Se počutite nenaspani? Ena izmed prvih rešitev bo dodaten počitek po kosilu. A to ni najboljša rešitev, saj boste potem zvečer še težje zaspali, tekom dneva pa boste imeli še manj energije. Predlagamo, da pred spanjem začnete s točno določeno rutino, ki bo vaše telo pripravila na spanje - zmanjšajte svetlobo, ne uporabljajte telefona, pišite dnevnik ali berite knjigo.

Foto: pexels

Gibajte se in pojdite na svež zrak

Ko vas daje pomanjkanje energije, je vadba zadnja aktivnost, na katero pomislite. Hitro se bo zgodilo, da jo boste preskočili. A ko vam manjka energije, morate poleg počitka narediti tudi trening, saj vam bo dal energijo, povečal cirkulacijo krvi v telesu in poskrbel za porast hormonov sreče. Če vam res ni do težkih treningov, predlagamo vsaj sprehod v naravi. Svež zrak bo močno izboljšal tako vaše počutje, dvignil energijo, zmanjšal utrujenost kot tudi poskrbel za boljšo osredotočenost.


Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika