Addiko Chat Banking - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v Sloveniji

CITYLIFE 19.03.2019
Addiko - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v Sloveniji

"Addiko Chat Banking" je inovativna in prva finančna storitev pri nas, ki deluje preko aplikacije Viber, ene najbolj priljubljenih platform za komunikacijo na svetu. Aplikacija uporabnikom ne omogoča zgolj neposredne komunikacije z banko, temveč tudi napredne, preproste in jasne storitve plačevanja. To sodobno in edinstveno storitev digitalnega bančništva za Slovenijo sta ekskluzivno za medije predstavila Momchil Elenkov, direktor Global Telco in B2B sodelovanja, Rakuten Viber ter Srdjan Novaković, izvršni direktor digitalnega poslovanja Addiko Skupine.

Uspešna partnerska in regijska naveza: Srdjan Novaković, izvršni direktor digitalnega poslovanja Addiko Skupine, Momchil Elenkov, direktor Global Telco in B2B sodelovanja, Rakuten Viber in Andrej Andoljšek, predsednik uprave Addiko Banke Slovenija.

Addiko banka je tako postala prva banka v Sloveniji – in ena izmed prvih na svetu – ki omogoča storitve plačevanja preko aplikacije Viber. S predstavitvijo v Sloveniji Addiko banka nadaljuje z modernizacijo in digitalizacijo svojega poslovanja in tako poenostavlja osnovne bančne storitve, jih še bolj približuje in prilagaja potrebam svojih uporabnikov ter dokazuje, da je bančništvo lahko tudi zabavno. 

Addiko Chat Banking stickerji

"Addiko Chat Banking" uporabnikom omogoča izvajanje vseh ključnih bančnih storitev: takojšnja plačila znotraj države, uporabo plačilnih predlogov, prenos sredstev med lastnimi računi in posamezniki, pregled stanja na računu, pregled transakcij ter iskanje najbližjih poslovalnic in bankomatov. Storitev je resnično v koraku s sodobnim komuniciranjem, saj Addiko banka na platformi Viber ponuja tudi brezplačne nalepke ali "stickerje", ki jih lahko uporabniki za zabavo pošiljajo v svojih pogovorih. Z direktnim bančništvom in preprostimi storitvami, ki so osnova njihovega poslovanja, Addiko banka svojim uporabnikom omogoča, da finance resnično vzamejo v svoje roke.

Zmagovalna ekipa Addiko banke (od leve proti desni): Tjaša Lavbič, marketing in odnosi z javnostmi, Andrej Andoljšek, predsednik uprave Addiko Banke Slovenija, Petra Kalan Lubajnšek, direktorica Marketinga in odnosov z javnostmi ter Mojca Prešeren, marketing in odnosi z javnostmi

Aktivacijo storitve"Addiko Chat Banking" lahko obstoječi uporabniki brezplačno opravijo preko spletne banke Addiko EBank. Dnevni limit za plačila je 100 evrov, plačila so možna za fizične in pravne osebe, prejemniki pa ne potrebujejo računa v Addiko banki ali nameščene storitve "Addiko Chat Banking", saj so plačila izvedena enako, kot ostale e-bančne transakcije, avtorizirane s PIN kodo. Prenosi med lastnimi računi pa so neomejeni.

Več na addiko.si!

Fotogalerija

Addiko - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v SlovenijiAddiko - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v SlovenijiAddiko - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v SlovenijiAddiko - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v SlovenijiAddiko - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v SlovenijiAddiko - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v SlovenijiAddiko - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v SlovenijiAddiko - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v SlovenijiAddiko - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v SlovenijiAddiko - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v SlovenijiAddiko - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v SlovenijiAddiko - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v SlovenijiAddiko - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v SlovenijiAddiko - prva finančna storitev preko aplikacije Viber v Sloveniji

Izbor urednika

Spletni urednik, Anja Mrevlje, priporoča